Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda Superb Combi 2018 Amusden (POI's & Google Maps)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Skoda Superb Combi 2018 Amusden (POI's & Google Maps)

Hallo,

Ik heb sinds enkele weken een nieuwe Skoda Superb Combi.
    Deze is uitgerust met de Amusden GPS en het Actieve informatie display (digitaal dashboard).
    Enkele functies krijg ik echter niet aan de praat en had hier graag jullie hulp voor gehad.

1 Google Maps in navigatie.
    Eens geconnecteerd met een dataverbinding zou er de mogelijkheid bestaan om ipv de standaard kaarten de Google kaarten te kunnen gebruiken.
    Dit zonder via Android Auto of Carplay te gaan.
    Het lukt mij niet om deze functie te activeren, wie kan mij hier verder uitleg over geven?

2 Dataverbinding van telefoon gebruiken.
    Ik gebruik voor Skoda Connect een simkaart in het handschoenbakje, maar zou veel liever de data van mijn GSM gebruiken, lukt dit?

3 POI's
    Zou graag POI's toevoegen, voornamelijk de flitspalen. Hoe moet dit?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
    het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen

Android auto kan je in België officieel niet gebruiken, je moet die downloaden via apkmirror.

Bij deze:

Download Android Auto APKs for Android - APKMirror Free and safe Android APK downloads

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Android auto kan je in België officieel niet gebruiken, je moet die downloaden via apkmirror.

Bij deze:

Download Android Auto APKs for Android - APKMirror Free and safe Android APK downloads

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
      Dat weet ik, en dan werkt het, maar het zou werken zonder Android Auto of Apple Carplay

Met Google Earth kunt u satellietbeelden bekijkenvan gekozen plaatsen in het navigatiesysteem.Kijk voor meer informatie over ŠKODA Connect op http://www.skod...
      het is makkelijker om te remmen dan om uit te blutsen

Comment

Working...
      X