Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E220 in noodloop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Mercedes E220 in noodloop

    Mijn e220 heeft de laatste 2 maanden meer in de garage gestaan dan dat ik er me gereden heb. Ik wil hierbij mijn ervaring delen met jullie
    Auto ging in noodloop, maar enkel op autostrades. Secundaire wegen steeds volle vermogen.
    ze hebben: Stelmotor van de turbo vervangen, druk en rook gebruikt om fit op te sporen. Magneetklep van turbo vervangen. Niets hielp. Bij uitlezen kwam steeds een boodschap om de stelmotor te vervangen.
    Laatste mogelijkheid was de inlaatcollector. Deze had twee gebroken bouten.
    Kwestie om niet enkel te focussen op het uitlezen van de computer errors.

    Good luck...

    Ahhhh ja totaal kostenplaatje 3200 euroeuro in.
    Ze hebben ook enkele sensoren vervangen, die in alarm gingen. Ik weet niet of deze echt stuk waren. Maar één ding weet ik.... Mercedes makes bigg business op de sensoren en electronica in hun auto's.

  • #2
    Mercedes
    The best or nothing !!
    Z4 M40i

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door adrianodg78@gmail.com Bekijk Berichten
      Mijn e220 heeft de laatste 2 maanden meer in de garage gestaan dan dat ik er me gereden heb. Ik wil hierbij mijn ervaring delen met jullie
      Auto ging in noodloop, maar enkel op autostrades. Secundaire wegen steeds volle vermogen.
      ze hebben: Stelmotor van de turbo vervangen, druk en rook gebruikt om fit op te sporen. Magneetklep van turbo vervangen. Niets hielp. Bij uitlezen kwam steeds een boodschap om de stelmotor te vervangen.
      Laatste mogelijkheid was de inlaatcollector. Deze had twee gebroken bouten.
      Kwestie om niet enkel te focussen op het uitlezen van de computer errors.

      Good luck...

      Ahhhh ja totaal kostenplaatje 3200 euroeuro in.
      Ze hebben ook enkele sensoren vervangen, die in alarm gingen. Ik weet niet of deze echt stuk waren. Maar één ding weet ik.... Mercedes makes bigg business op de sensoren en electronica in hun auto's.

      Mooi, dat je dat zo hier even komt posten en je daarvoor special wil registreren. In het foute gedeelte dan nog. Om dan vervolgens nooit nog terug te komen, waarschijnlijk.

      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

      Comment


      • #4
        koopt u een Renault Zoe, probleem opgelost

        Comment


        • #5
          dat gaat dus binnen dit en paar jaar idd het standaard antwoord worden, ga electrisch en hou het simple

          Comment


          • #6
            ja natuurlijk, waarom denk je de europese constructeurs zo aan het lobbyen zijn om alle soorten veiligheidsystemen etc verplicht te maken in nieuwe auto's ? Zij zien de bui al hangen en hoe meer brol ze erin pompen hoe groter de kans op toch nog wat defecten en onderhoud.

            Comment

            Working...
            X