Mijn e220 heeft de laatste 2 maanden meer in de garage gestaan dan dat ik er me gereden heb. Ik wil hierbij mijn ervaring delen met jullie
Auto ging in noodloop, maar enkel op autostrades. Secundaire wegen steeds volle vermogen.
ze hebben: Stelmotor van de turbo vervangen, druk en rook gebruikt om fit op te sporen. Magneetklep van turbo vervangen. Niets hielp. Bij uitlezen kwam steeds een boodschap om de stelmotor te vervangen.
Laatste mogelijkheid was de inlaatcollector. Deze had twee gebroken bouten.
Kwestie om niet enkel te focussen op het uitlezen van de computer errors.
Good luck...
Ahhhh ja totaal kostenplaatje 3200 euroeuro in.
Ze hebben ook enkele sensoren vervangen, die in alarm gingen. Ik weet niet of deze echt stuk waren. Maar één ding weet ik.... Mercedes makes bigg business op de sensoren en electronica in hun auto's.
Auto ging in noodloop, maar enkel op autostrades. Secundaire wegen steeds volle vermogen.
ze hebben: Stelmotor van de turbo vervangen, druk en rook gebruikt om fit op te sporen. Magneetklep van turbo vervangen. Niets hielp. Bij uitlezen kwam steeds een boodschap om de stelmotor te vervangen.
Laatste mogelijkheid was de inlaatcollector. Deze had twee gebroken bouten.
Kwestie om niet enkel te focussen op het uitlezen van de computer errors.
Good luck...
Ahhhh ja totaal kostenplaatje 3200 euroeuro in.
Ze hebben ook enkele sensoren vervangen, die in alarm gingen. Ik weet niet of deze echt stuk waren. Maar één ding weet ik.... Mercedes makes bigg business op de sensoren en electronica in hun auto's.
Comment