Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jeep Cherokee voorwielen slippen door

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Das dit model toch?
    Yep!

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Dat is de bandenmaat, je zou eens het merk en type moeten noteren en eventueel het symbool dat er op volgt. Dan weet je het direct.
      Ok, er staat "Michelin primacy 3"

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        nenee, heeft er niks mee te maken. Heeft te maken dat als je volledig afdraait de wagen schokt alsof je op een borduur rijdt.
        Ja, zo kan je het stellen....

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          mijn grand cherokee 2004 had geen last ervan alleszins
          Toen was Jeep dan ook nog niet bij de Fiat groep

          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #25
            Omhoog krikken de as en kijken of de sper niet blijft plakken.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
              Omhoog krikken de as en kijken of de sper niet blijft plakken.
              Ok , bedankt! Dit geef ik allemaal door aan de garage.

              Comment


              • #27
                als het een probleem is met ackerman principe zou dat wel heeeeeel eef stom zijn. Als ze hun wieltrein niet zo kunnen afstellen dat bij en bocht alle loodlijnen in 1 punt samenkomen, dan zijn de ingenieurs toch maar dikke knoeiers. Enkel bij limo's iis dat omwille van de lange wielbasis een probleem, maar bij elke anderz auto zou dit perfect oplosbaar moeten zijn.
                Bij de besxhrijving vh probleem denk ik ook eerder richting differentieel. Dat men dan in de garage eens deftig kijkt en niet via de computer alleen. Da's hetzelfde als mijn ruitenwissers zijn kapot maar de computee geeft geen probleem. Niet alles is via computerdiagnose te vinden.
                www.peugeotforum.be

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                  als het een probleem is met ackerman principe zou dat wel heeeeeel eef stom zijn. Als ze hun wieltrein niet zo kunnen afstellen dat bij en bocht alle loodlijnen in 1 punt samenkomen, dan zijn de ingenieurs toch maar dikke knoeiers. Enkel bij limo's iis dat omwille van de lange wielbasis een probleem, maar bij elke anderz auto zou dit perfect oplosbaar moeten zijn.
                  Bij de besxhrijving vh probleem denk ik ook eerder richting differentieel. Dat men dan in de garage eens deftig kijkt en niet via de computer alleen. Da's hetzelfde als mijn ruitenwissers zijn kapot maar de computee geeft geen probleem. Niet alles is via computerdiagnose te vinden.
                  Ja, Alfa zit met dat probleem en hun Stelvio's.

                  Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

                  Comment


                  • #29
                    Slechte uitlijning kan ook, de stuurarmen moeten bijna even lang zijn(waar ge regelt) ,anders gaat dat Ackermanprincipe niet meer goed.
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      als het een probleem is met ackerman principe zou dat wel heeeeeel eef stom zijn. Als ze hun wieltrein niet zo kunnen afstellen dat bij en bocht alle loodlijnen in 1 punt samenkomen, dan zijn de ingenieurs toch maar dikke knoeiers. Enkel bij limo's iis dat omwille van de lange wielbasis een probleem, maar bij elke anderz auto zou dit perfect oplosbaar moeten zijn.
                      Bij de besxhrijving vh probleem denk ik ook eerder richting differentieel. Dat men dan in de garage eens deftig kijkt en niet via de computer alleen. Da's hetzelfde als mijn ruitenwissers zijn kapot maar de computee geeft geen probleem. Niet alles is via computerdiagnose te vinden.
                      Heel juist 'flappy' en als dat een gekend probleem is, dan hoef ik geen auto met een fabrikagefout. Als zelfs de mensen op dit forum de logica kunnen volgen, dan moeten de techniekers in de garage dat zelfs nog beter kunnen...tenzij het probleem niet op te lossen is en het probleem maar beter niet teveel bekendheid krijgt bij het grote publiek.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
                        Slechte uitlijning kan ook, de stuurarmen moeten bijna even lang zijn(waar ge regelt) ,anders gaat dat Ackermanprincipe niet meer goed.
                        Ok, bedankt, ook dit geef ik door aan de garage.

                        Jammer dat ik niet direct weet hoe ik andere eigenaars van dit type auto kan bereiken. Als die allemaal hetzelfde probleem vertonen of toch een deel van hen, dan ziet het er niet goed uit.

                        Comment

                        Working...
                        X