Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jeep Cherokee voorwielen slippen door
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat is de bandenmaat, je zou eens het merk en type moeten noteren en eventueel het symbool dat er op volgt. Dan weet je het direct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtennenee, heeft er niks mee te maken. Heeft te maken dat als je volledig afdraait de wagen schokt alsof je op een borduur rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn grand cherokee 2004 had geen last ervan alleszins
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenOmhoog krikken de as en kijken of de sper niet blijft plakken.
Comment
-
als het een probleem is met ackerman principe zou dat wel heeeeeel eef stom zijn. Als ze hun wieltrein niet zo kunnen afstellen dat bij en bocht alle loodlijnen in 1 punt samenkomen, dan zijn de ingenieurs toch maar dikke knoeiers. Enkel bij limo's iis dat omwille van de lange wielbasis een probleem, maar bij elke anderz auto zou dit perfect oplosbaar moeten zijn.
Bij de besxhrijving vh probleem denk ik ook eerder richting differentieel. Dat men dan in de garage eens deftig kijkt en niet via de computer alleen. Da's hetzelfde als mijn ruitenwissers zijn kapot maar de computee geeft geen probleem. Niet alles is via computerdiagnose te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenals het een probleem is met ackerman principe zou dat wel heeeeeel eef stom zijn. Als ze hun wieltrein niet zo kunnen afstellen dat bij en bocht alle loodlijnen in 1 punt samenkomen, dan zijn de ingenieurs toch maar dikke knoeiers. Enkel bij limo's iis dat omwille van de lange wielbasis een probleem, maar bij elke anderz auto zou dit perfect oplosbaar moeten zijn.
Bij de besxhrijving vh probleem denk ik ook eerder richting differentieel. Dat men dan in de garage eens deftig kijkt en niet via de computer alleen. Da's hetzelfde als mijn ruitenwissers zijn kapot maar de computee geeft geen probleem. Niet alles is via computerdiagnose te vinden.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenals het een probleem is met ackerman principe zou dat wel heeeeeel eef stom zijn. Als ze hun wieltrein niet zo kunnen afstellen dat bij en bocht alle loodlijnen in 1 punt samenkomen, dan zijn de ingenieurs toch maar dikke knoeiers. Enkel bij limo's iis dat omwille van de lange wielbasis een probleem, maar bij elke anderz auto zou dit perfect oplosbaar moeten zijn.
Bij de besxhrijving vh probleem denk ik ook eerder richting differentieel. Dat men dan in de garage eens deftig kijkt en niet via de computer alleen. Da's hetzelfde als mijn ruitenwissers zijn kapot maar de computee geeft geen probleem. Niet alles is via computerdiagnose te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenSlechte uitlijning kan ook, de stuurarmen moeten bijna even lang zijn(waar ge regelt) ,anders gaat dat Ackermanprincipe niet meer goed.
Jammer dat ik niet direct weet hoe ik andere eigenaars van dit type auto kan bereiken. Als die allemaal hetzelfde probleem vertonen of toch een deel van hen, dan ziet het er niet goed uit.
Comment
Comment