Beste AF-leden
Ik heb ondertussen 36k op mijn Hyundai I30 gezet, maar wat me blijft storen is dat het rempedaal vrij hoog staat tov van het gaspedaal. Ik zou graag makkelijker kunnen remmen met mijn hiel volledig op de grond als ik gas los. Pivoteren dus, ik ben wel niet op zoek naar de ideale opstelling voor heel-toe, het gaat hier trouwens om een dct. Er zijn slechts 2 pedalen en 1 er van stoort me dus al . Ik ben het internet wat aan het afspeuren wat ik hier aan kan doen, maar heel veel info is hier niet over te vinden, of ik zoek verkeerd.
Wat ik wel vind is dat je door de bout los te maken die het rempedaal in zijn positie zet, je deze positie kan veranderen. Ik snap dat je met een rempedaal beter niet al te veel risico's neemt dus kom ik hier toch wat advies vragen.
Ik zie volgende mogelijkheden:
1) Ik stop met zagen/me storen en leer hier mee leven.
2) Ik haal "ne 14" uit de gereedschapskist en ga zelf aan de slag.
3) Ik vraag op het volgende onderhoud in de garage of ze doet willen (garantie/aansprakelijkheid) doen.
Als ik het advies krijg dat ik best niet aan een rempedaal pruts, kan ik mij daar gerust bij neerleggen.
Ik heb ondertussen 36k op mijn Hyundai I30 gezet, maar wat me blijft storen is dat het rempedaal vrij hoog staat tov van het gaspedaal. Ik zou graag makkelijker kunnen remmen met mijn hiel volledig op de grond als ik gas los. Pivoteren dus, ik ben wel niet op zoek naar de ideale opstelling voor heel-toe, het gaat hier trouwens om een dct. Er zijn slechts 2 pedalen en 1 er van stoort me dus al . Ik ben het internet wat aan het afspeuren wat ik hier aan kan doen, maar heel veel info is hier niet over te vinden, of ik zoek verkeerd.
Wat ik wel vind is dat je door de bout los te maken die het rempedaal in zijn positie zet, je deze positie kan veranderen. Ik snap dat je met een rempedaal beter niet al te veel risico's neemt dus kom ik hier toch wat advies vragen.
Ik zie volgende mogelijkheden:
1) Ik stop met zagen/me storen en leer hier mee leven.
2) Ik haal "ne 14" uit de gereedschapskist en ga zelf aan de slag.
3) Ik vraag op het volgende onderhoud in de garage of ze doet willen (garantie/aansprakelijkheid) doen.
Als ik het advies krijg dat ik best niet aan een rempedaal pruts, kan ik mij daar gerust bij neerleggen.
Comment