Mededeling

Collapse
No announcement yet.

terug naar zomer wielen: beschadigd door dealer?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• terug naar zomer wielen: beschadigd door dealer?

Hallo,

Ik heb pas mijn zomerwielen weer laten installeren bij de Audi dealer (banden op wintervelg).
    Op elk van de 4 wielen zijn er zwarte afdrukken te zien.
    Ik kan me voorstellen dat ik wel eens ergens tegen gezeten heb bij het parkeren maar waarom zijn de afdrukken zwart en waarom zou dit op de vier wielen zitten?

Herkent iemand de sporen op de velg? Kan dit van de dealer komen? (brug, krik, ....)?

thx,
    teizman

zal wel mis zijn, maar lijken mij bijna zelfde streepjes als de buitenkant van uw eigen banden, al zullen die smaller zijn mss

Comment

Zou dat niet zijn van je wielen horizontaal gestapeld te stockeren?

Ik had ook zo’n zwarte sporen op mijn velgen (die ik zelf opgestapeld had, voor alle duidelijkheid). De vegen gingen af met een klein beetje quick detailer en een microfiberdoek
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Zijn de winterbanden van de velg getrokken om zomerbanden op te leggen?
        Is dit ingeprent in de verf?
        Lijkt op de foto dat dit zwart weggepoetst kan worden.
        Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
          Zijn de winterbanden van de velg getrokken om zomerbanden op te leggen?
          Is dit ingeprent in de verf?
          Lijkt op de foto dat dit zwart weggepoetst kan worden.
          Lijkt mij ook. Eens proberen met wasbenzine.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Herkenbaar, de bijzonderste reden dat ik overgeschakeld ben op all seasons, er was bij elke wissel wel iets beschadigd door de bandenboer of dealer

Zeker als je niet de mogelijkheid hebt om zelf te wisselen en te stockeren is dat een goeie oplossing die ik mij nog geen seconde beklaagd heb.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Begrijp ik. Ik heb enkel voor de de daily een aparte set winter en zomerwielen. De ///Ms blijven op zomersloefen, die komen toch niet buiten in de winter. Volgende week komen de zomerwielen eronder. Ik doe het zelf dus sowieso geen schade. De wissel doe ik ook gewoon graag. Toch iets dat ik kan aan een wagen

Het geeft ook de kans om de wielen langs de binnenkant eens goed te poetsen.
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Bij het vervangen verleden jaar van mijn versleten zomerbanden op mijn origineele Nissan velgen was een kras van wel 10 cm op de rand van de velg.
                Bandenboer heeft fout toegegeven en een poging gedaan om te herstellen maar resultaat was niet naar mijn zin, heb dan gezegd dat ik een nieuwe velg moet hebben.
                Heb na wat tegenpruttelen dan een nieuwe velg gekregen, heef hem 1200 euro gekost (1 velg voor montage vooraan) de achterste zijn nog een stuk duurder.
                Z4 M40i

Comment

Working...
                X