Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lek of condens?
Collapse
X
-
Is bijna versleten/doorgeroest door condens of ouderdom/slechte kwaliteit. En zijn slijtageonderdelen.
Enkel dichtlassen wordt aanvaard op de keuring dacht ik.
Desnoods gebruik je de herbruiklijn want die achtersten kosten nogal veel eu.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
-
Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk BerichtenIs bijna versleten/doorgeroest door condens of ouderdom/slechte kwaliteit. En zijn slijtageonderdelen.
Enkel dichtlassen wordt aanvaard op de keuring dacht ik.
Desnoods gebruik je de herbruiklijn want die achtersten kosten nogal veel eu.
Comment
-
Korte ritten, dus snel roest omdat je uitlaat nooit helemaal warm wordt.
Maar als die nog geen 2 jaar oud is is dat toch garantie....
AM kwaliteit en OEM kwaliteit is dikwijls nogal verschillend.
Die pasta kan je rustig vergeten, dat is echt weggegooid geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtener zijn heel veel uitlaten die daar lekken als ze koud zijn, gewoon condens die door die felsnaad trekt. Niks van aantrekken. Waar houdt gij u eigenlijk ganse tijd mee bezig ? Ligt gij hele dagen onder die auto te kijken misschien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtener zijn heel veel uitlaten die daar lekken als ze koud zijn, gewoon condens die door die felsnaad trekt. Niks van aantrekken. Waar houdt gij u eigenlijk ganse tijd mee bezig ? Ligt gij hele dagen onder die auto te kijken misschien
Of zou het water uit de handrem KABELS komen???Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Of zou het water uit de handrem KABELS komen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Indien lekkage, kan ik dit dat oplossen door pasta erop te smeren?
Dat is geen Opel Corsa maar een Opel Zeef. ( Zo lek als... )
Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 15/04/2019, 07:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Tutefrut is hiervoor de beste oplossing!
Dat is geen Opel Corsa maar een Opel Zeef. ( Zo lek als... )
Last edited by OpelCorsa; 16/04/2019, 15:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Zegt meneer dacia, kijk naar dit video: meer zeg ik niet kijk vooral vanaf 0.40
https://www.youtube.com/watch?v=6hEx-wgrdAw
Heb dergelijke dingen al zien doen bij heel dure volvo's. En niet bij een garagist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Zegt meneer dacia, kijk naar deze video: meer zeg ik niet kijk vooral vanaf 0.40
https://www.youtube.com/watch?v=6hEx-wgrdAw
Comment
-
koop maar gewoon eens een nieuwe voorvleugel voor uw auto
ge zult daar altijd wat aan moeten tweaken om die perfect passend te krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OpelCorsa Bekijk Berichten
Zegt meneer dacia, kijk naar deze video: meer zeg ik niet kijk vooral vanaf 0.40
https://www.youtube.com/watch?v=6hEx-wgrdAw
Ze noemen dat de finetuning van het hangen van de deuren. Dat is altijd nodig om de naden mooi te laten overeenkomen. Het gebeurt ook bij de motorkap en het koffer.
Ik zou eerder verwacht hebben dat ze dat bij Dacia (en bv Lada) niet deden, omdat ze zich van die voegen niks aantrekken.
Toen ik de rondleiding kreeg bij Ford, vertelden ze me dat de mensen die dit mogen doen degenen zijn die het meeste ervaring en kwaliteitsbewustzijn moeten hebben.
Waarschijnlijk zijn dat de enige echte stielmannen in de fabriek. De rest mag uitlaten vastvijzen of wielen monteren. Daar moet je niks voor kunnen.
Het is toch ongelooflijk hoe jij er in slaagt om elke keer de mensen die uw vragen komen beantwoorden op het dak kan jagen.
Iedereen weet toch dat er in een uitlaat wat water zit, en dat dat er op één of andere manier uit moet.
Als je benzine verbrandt komt daar in hoofdzaak CO2 en water uit. En zo lang de temperatuur van uw uitlaat laag is (<ca 30-40 °C) gaat dat water condenseren, en zie je vooral een witte rook.
Als de motor en de uitlaat warm worden wordt dat waterdamp die je dan niet meer ziet omdat de uitlaatgassen warm genoeg zijn.
Voila, lesje geleerd, geen dank, dat is graag gedaan.
Laat die uitlaat maar hangen tot er een echt gat in zit. Weeral 50-100€ en een hoop zever gespaard. Geen dank, graag gedaan.
Ik ben wel benieuwd wanneer je je bestelbon voor die AMG gaat tekenen. (en ja, ook daar worden de deuren op dezelfde manier gehangen als bij Dacia).
Comment
Comment