Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cabine achterdeur ruit vervanging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cabine achterdeur ruit vervanging

Dag jongens,

Ik zou een achterruit voor een Opel Combo C moeten vervangen, het gaat hier om de ruit van de rechter, kofferdeur. Deze zou vastgeplakt zijn, maar geen idee hoe ik eraan begin en met welk gereedschap? Iemand die mij hierin kan verder helpen? Hieronder een link naar de ruit waarover het gaat.

Vriendelijk bedankt bij voorbaat.

Je moet een snijkabel hebben om de ruit te verwijderen , en de juiste kit om een nieuwe te plaatsen.

Z4 M40i

Comment

Super, dikke merci voor de hulp.

Comment

en als de ruit toch kapot en je het heel goedkoop wil doen kan je ze helemaal aan friet slaan (juist opletten dat ge uw deur niet scheluw slaat ), alle brokken eruit peuteren , met een sherp mesje die oude sjiek lossnijden en nieuwe ruit inplakken (tube pur kost kleine 20 euro).

Comment

Het geen er nu in zit is een houten plaat dus het spel gaat sowieso kapot. Ik moet wel een andere ruit bij ne marchant eraf halen zonder brokken. Probleem is dat k al weet dat dit de enkele keer zal zijn dat k dat doe in men leven, dus ik ben wat terughoudend over die 45€ voor een eenmalige ruit voor een combo, maar daar vindk wel een oplossing voor. Ik moest gwn den techniek weten.

Bedankt voor de reacties

Comment

als ge dat nog nooit gedaan hebt, zou ik dat laten. Da's een kunst op zichzelf om die raam er zonder brokken uit te krijgen. Daar moet ge eerst een paar keer voor geoefend hebben. En de kabel trekt ge zo kapot als ge die verkeerd hanteert.
            www.peugeotforum.be

Comment

maar zo een snijdraad kan je op rol kopen, en dat springt wel eens door ja, wel zien dat je het niet in je oog krijgt !!!

Comment

Dan haal ik gewoon de deur eruit ipv die ruit, bedankt voor alle reacties!

Comment

Working...
                X