Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW T-Roc Koppelingspedaal blijft hangen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenGene reclame voor VW in Zele en omstreken.
Ik heb wel een rode up
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Comment
-
Ik heb een paar akkefietjes gehad met mijne Tiguan, maar van de garantie heb ik totaal niet te klagen. Altijd alles zo spoedig mogelijk dat ze konden opgelost en ook altijd een vervangwagen in de plaats gekregen. En dat was steeds nen deftige Fabia of Golf. Dat was voorheen wel anders bij Citroën en Kia. Ik werd er wel goed geholpen, maar vervangwagens was een ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk heb een paar akkefietjes gehad met mijne Tiguan, maar van de garantie heb ik totaal niet te klagen. Altijd alles zo spoedig mogelijk dat ze konden opgelost en ook altijd een vervangwagen in de plaats gekregen. En dat was steeds nen deftige Fabia of Golf. Dat was voorheen wel anders bij Citroën en Kia. Ik werd er wel goed geholpen, maar vervangwagens was een ramp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenSchuun bakske!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
goeie hoop
Bij mij is het dat of een keiharde koppeling, enkel nog sportkoppelingen beschikbaar en die zijn zo hard dat er andere pedalen en master cilinder gestoken zijn uit iets met een V8. De enige die het kan oplossen zit in Neurenberg zal voor deze zomer zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenLaat ze die blauwe gewoon houden, en zeg dat je de ruil OK vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
Gemakkelijk bij u, het probleem toont zichzelf aan Maar krijg je bij die nieuwe wagens geen melding van vloeistof zit onder de drempel?
Bij mij is het dat of een keiharde koppeling, enkel nog sportkoppelingen beschikbaar en die zijn zo hard dat er andere pedalen en master cilinder gestoken zijn uit iets met een V8. De enige die het kan oplossen zit in Neurenberg zal voor deze zomer zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenGene reclame voor VW in Zele en omstreken.
Toch weeral miseriePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNeen, geen melding of niks. Remvloeistof was compleet weg en nog was er niks te zien of te horen.
Passat, Tiguan wel, zelfs een Octavia...
Comment
-
Zolang ik die VAG auto's ken ook Porsche hebben die een veer op dat pedaal. Bij 1/3 gaat die veer mee helpen induwen =>bij 1/3 bijna boven gaat de veer aan het pedaal trekken. Zoals beschreven neb je 'n lek op 1 van cilindertjes.
Die al ontlucht hebben via 't koppelingspedaal kennen dat, je moet telkens dat pedaal zelf omhoog trekken. En dan zijn er bij die zeggen dat je't moet uitlezen.Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
Comment