Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stof van radiator blazen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stof van radiator blazen

Maat is trucker bij Kerkstoel en had ook last van warmlopen. Ze hebben niks meteen gaan vervangen zoals een handelaar maar gewoon het stof uit de radiator geblazen.. En dat was voldoende.
    Bij mij zag ik weinig wegvliegen maar het heeft geholpen. Motortemp gaat hoger staan dan normaal staan bij traag rijden maar gaat niet tot max(schroef aan). Alle beetjes helpen denk ik.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Maat is trucker bij Kerkstoel en had ook last van warmlopen. Ze hebben niks meteen gaan vervangen zoals een handelaar maar gewoon het stof uit de radiator geblazen.. En dat was voldoende.
    Bij mij zag ik weinig wegvliegen maar het heeft geholpen. Motortemp gaat hoger staan dan normaal staan bij traag rijden maar gaat niet tot max(schroef aan). Alle beetjes helpen denk ik.
    Kerkstoel komt op werven, dus die zien al eens wat stof. In principe kan het wel helpen als je een wagen tegenkomt met een hoop stof onder de motorkap.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

iets anders maar ook van 't zelfde...

ik had vermogenverlies bij een mercedes clk 200 benzine, toen heeft de merkgarage vriesdonck de luchtmassameter ook gewoon afgeblazen ipv te vervangen, en het probleem was ook opgelost
      ...als ze wat goed doen mag het ook gezegd

Comment

Ik stofzuig de radiator af en toe eens zo goed en kwaad als mogelijk.

Er hangt daar altijd toch serieus wat roadkill tegen
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
        X