Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led lampen uit aliexpress afstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

interessant :-)

TS is stil, waarschijnlijk met een aantal man naar China om een oplossing te eisen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
      interessant :-)

TS is stil, waarschijnlijk met een aantal man naar China om een oplossing te eisen
      Ofwel nog aant zien waar die chinese led in zijne auto zit

Comment

Hij is aan het zoeken wat er nog in de war kan gestuurd worden aan zijn Corsa
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij samen met een vriend die voor led heeft gestudeerd al een oplossing heeft gevonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ofwel nog aant zien waar die chinese led in zijne auto zit
            denk dat de led op de passagiersstoel zit en hopelijk heeft ie z'n gordel aan

Comment

ik denk ook dat we die chinese led moeten steken waar het zonlicht niet schijnt dan heeft ie de trip naar europa niet voor niks gedaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij samen met een vriend die voor led heeft gestudeerd al een oplossing heeft gevonden.

Comment

Ik koop ook wel eens iets in china, maar geen belangrijke spullen voor mijn auto.

Dat de garagist geen zin heeft om ze af te stellen snap ik. Als jij nadien op de keuring afgekeurd wordt, dan ga je eisen dat hij de afstelling opnieuw doet, en misschien zelfs dat je de keuringskosten terugbetaalt.
                  Voor 25€ (of minder) voor het afstellen van de lampen heeft die echt geen zin om dat risico te lopen.

Als ik garagist was, dan was het simpel. Ja, ik wil je lampen afstellen, maar ik steek er wel eerst gewoon terug halogeen in, en die zal ik je wel verkopen. Je led lampjes krijg je mooi in een doosje mee.

Ledlampen zitten in een compleet andere constructie, en moeten ook op een specifieke manier gekoeld worden.

Hoe zit het trouwens met de A45? Wanneer is de levering?

Comment

Dank je ,dat vind ik nog eens een duidelijk antwoord.
                    En vrij belangrijk om te weten

Comment

Working...
                    X