Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia grootlicht lampen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel Insignia grootlicht lampen.

De Osram H11 Cool Blue intense grootlicht lampen hebben het plots na 20 maanden begeven.
    Eerst de rechter en de dag erna de linker lamp.
    De originele hebben het 8 jaar vol gehouden.
    Aan de lampen is op het eerste zicht niets te zien maar dat was bij de originele lampen ook het geval.
    Kan er een specifieke oorzaak zijn die het te vroege defect van de lampen veroorzaakt?
    Bij het plaatsen van de lampen heb ik de lampen niet met de handen aangeraakt, dat wist ik wel.
    Mijn wagen maakt amper 8000 km/jaar, aan het vele aantal branduren zal het dus ook niet liggen.

Die Osrams (en ook de Philips-equivalenten) zijn er voor gekend om rap de geest te geven.
    Ze geven een veel intenser licht dan de originele, en branden dan ook rapper door
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Zijn de gewone originele types nog verkrijgbaar dan?

Comment

Vast wel. De dealer gaat je daar wel aan kunnen helpen.

En, de ‘gewone’ lampen van Osram en Philips gaan ook hun tijd mee.
        De gloeidraad in die lampen wordt veel minder gestresst dan in hun wittere varianten.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik heb zelf de nieuwe H11 hoeklicht(abbiegelicht) lampen gemonteerd. Misschien domme vraag maar hoe krijg ik die lampen nu
          geactiveerd? Ik krijg die lampen maar niet ingeschakeld.

Last edited by vinny1970; 08/01/2020, 13:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970 Bekijk Berichten
            Ik heb zelf de nieuwe H11 hoeklicht(abbiegelicht) lampen gemonteerd. Misschien domme vraag maar hoe krijg ik die lampen nu
            geactiveerd? Ik krijg die lampen maar niet ingeschakeld.

Ondertussen zelf oplossing gevonden. Lampen in werking gekregen door de wielen naar links of rechts te draaien.
            Kom nu ook tot die vaststelling dat de lampen niet defect waren!

Comment

Working...
            X