Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto op Long Term parking - gevolgen voor batterij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto op Long Term parking - gevolgen voor batterij?

In de zomervakantie van 2020 zal onze VW Golf gedurende 7 weken op een "Lang Parkeren" parkeerterrein staan van de luchthaven.
    Ik vroeg mij af of we onze auto zonder zorgen kunnen achterlaten om na die 7 weken er probleemloos mee weg te kunnen rijden.

Iemand die dit kan inschatten? Kunnen we voorzorgsmaatregelen nemen zodat de batterij niet plat is na 7 weken? Thx!

Verlengkabel van 50m in je koffer bewaren.

Comment

7 weken in de zomer, met een batterij die in goede conditie is (dus geen van 7 jaar oud), moet zonder problemen lukken
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Batterij los koppelen bij vertrek misschien? 7 weken is wel erg lang.
        Is een taxi niet goedkoper? Dan kan je je auto thuis aan een druppellader hangen.

Comment

Het is geen Tesla, hé...
          Hoe lang staan auto’s soms niet stil bij de dealer of invoerder? Die hebben ook geen jump-starter nodig, hoor.

Maar die taxi-suggestie zou ik toch ook eens onderzoeken.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Geen zorgen over maken. Mijn ouders hebben in hun huis in Frankrijk een wagen die soms 3 maanden en een enkel keertje zelfs 4 maanden stil staat. Nog nooit een startkabel o.i.d. nodig gehad. Auto is intussen 7j. en nog altijd 1ste batterij.

Maar denk ook dat je voor de prijs van 7 weken parkeren toch beter voor luchthavenvervoer kan kiezen

Comment

Geen probleem. Wij gaan elk jaar 6 weken op vakantie in de zomer met de auto. Onze andere auto staat thuis zo lang stil. Nooit problemen mee gehad en 't is al een oudje.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Comment

De mijne staat soms maanden stil zonder probleem.
                Maar op de luchthaven moet ge u zeker geen zorgen maken aangezien ze daar de gestalde auto’s voor van alles en nog wat gebruiken.
                Zou toch eens kijken voor luchthaven vervoer.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                X