Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1234
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto niet in versnelling als motor draait.
Collapse
X
-
Ik had dus nog eens geprobeerd: eerst in eerste gezet met koppeling blijvend ingedrukt; en dan motor gestart: als ik de koppeling dan lichtjes loslaat gaat hij licht voorruit.
MAAR, naar een andere versnelling dan zetten gaat niet. EN als ik de motor afzet krijg ik hem NU OOK niet meer uit eerste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucas1234 Bekijk BerichtenEN als ik de motor afzet krijg ik hem NU OOK niet meer uit eerste.
Comment
-
Takelwagen gebeld. En die man krijgt hem wel uit/in versnelling en rijdt er achterruit en voorruit mee ? Snap het totaal niet meer....
Zou die man een speciale techniek hebben toegepast ? Hij zei dan alleszins niet welke....
Heb hem de wagen toch maar naar de garage laten brengen voor nazicht...
Merk op: zowel ik als mijn dochter kregen de wagen niet in/uit versnelling. Ik met ongeveer 1.000.000 km ervaring.
Reacties nog steeds zeer welkom.Last edited by Lucas1234; 18/01/2020, 11:28.
Comment
-
Als die effectief enkele maanden geleden vervangen is, en moet nu opnieuw, dan is dat niet meteen de oplossing.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment