Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beschadigde dorpel / portier: herstellen of zo laten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beschadigde dorpel / portier: herstellen of zo laten?

Hoi hoi,

Kan iemand met kennis even deze foto's bekijken (google Drive link): https://photos.app.goo.gl/J28zTkydP7ecF5hFA

Ik vroeg me af of deze dorpel (en autodeur) schade herstel nodig heeft of dat ik het zo kan laten. Keuren ze zoiets af? Of eerder beschermen tegen inroesten?

Veel dank!
    David

Goh, over welke auto gaat het? Hoe oud is die, hoeveel kms heeft die, wat is de huidige waarde, wilt ge die oprijden, enz enz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Goh, over welke auto gaat het? Hoe oud is die, hoeveel kms heeft die, wat is de huidige waarde, wilt ge die oprijden, enz enz.
      40.000 kms - jaar 2011
      Opel Meriva (waarde 6.000 - 7.000?)

Wat is oprijden?

Comment

als dat voor de keuring geen prob is, zou ik dat ook zo laten...mss zelf het blank metaal schilderen

hoewel ik een wielkast heb, die een beetje in het blank metaal staat door een stuk metaal dat in mijn band is blijven steken en zo de wielkast meenam...+100 scharen op de wielboog, nu 3 jaar geleden zeker en 0 roest (op een mercedes die niet gekend staan om hun goede roestweerbaarheid)

Comment

Spotrepair van 250€ is de wereld nu niet, zou ik doen
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik heb enkele offertes opgevraagd, goedkoopste is €700 incl. Btw

Comment

700€? Nieuwe dorpel dan? Of uitdeuken en mastiek + spuiten?
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
              X