Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 207cc welk onderdeel is dit aangeven met groene pijl
het zijn meestal de dichtingen die het laten afweten. Maar het is op zich een stuk metaal dat vooraan het blok zit en onderhevig is aan alle weersinvloeden. Dus ja, kan corroderen en dus scheuren. Als de scheur intern is, dan krijgt ge een mix tussen olie en water.
het zijn meestal de dichtingen die het laten afweten. Maar het is op zich een stuk metaal dat vooraan het blok zit en onderhevig is aan alle weersinvloeden. Dus ja, kan corroderen en dus scheuren. Als de scheur intern is, dan krijgt ge een mix tussen olie en water.
ik zie druppelvorming van koelvloeistof naar buiten toe,
ik heb 1 liter moeten bijvullen.
Is het nog verstandig om met de auto te rijden tijdelijk of juist naar de garage ?
Het expansievat was leeg ik heb 1Liter moeten bijvullen,ventilator was aan het draaien na het bijvullen draaide de ventilator niet meer ,thermostaat werkt normaal stond daarvoor 1 streepje boven de 90 graden. Werkt nu steeds tussen de 80 en de 90 graden. Als ik thuis kwam ,verder niet meer mee gereden.
Kan ik nog naar de garage rijden of is het te riskant ?
oliekoeler zit volgens autodoc en misterauto tussen de 14 en 115€
4 vijzen losdraaien, pakkingen veranderen en nieuwe erop. Vrij simpele klus mits het juiste gerief om de vier vijzen los te krijgen. Weet niet of je handig bent en of je voldoende torx koppen van verschillende maten in huis hebt.
Comment