Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CLio 1999 Diesel 1900 blaast op zijn luchtfilter en houdt soms in

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • CLio 1999 Diesel 1900 blaast op zijn luchtfilter en houdt soms in

    Ik vind enkel antwoorden bij boot mannen of oude tractor fans. Dit zou te maken met geen klepspeling op een inlaatklep(pen). Laatst gemeten 100 K terug geraakte er nog juist de dunste voelermaat er onder door.
    Voorts wordt er gepraat over de natte uitlaatpoort, wat dat betekent weet ik niet?
    En zou ik alsnog terug klepspeling geven zonder de kop eraf te gooien om te reviseren?
    Een jongere motor ga ik vrijdag al halen indien nodig.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Laatst gemeten 100 K terug geraakte er nog juist de dunste voelermaat er onder door.
    .
    Zou je dan niet beginnen met de speling op de inlaatkleppen te controleren ?

    Comment


    • #3
      Ik denk dat ik 'n stukje van de klepsteel ga slijpen, bij m'n oude Volvo ook zo gedaan. Die had zelfs pastilles en nog steeds de dunste niet dun genoeg.
      Deze zijn vaste klepstoters , dus ook die werkwijze. Met 260 K ga ik er niet te veel euro insteken.
      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

      Comment


      • #4
        Voor de doe het zelf gasten heb ik deze video ontdekt. Dus ik ben niet alleen op deze wereld https://www.youtube.com/watch?v=kCwr55XTOok
        En mijn symptomen lijken hard op lucht in de pomp, motor gaat dan stotteren.
        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

        Comment


        • #5
          https://www.youtube.com/watch?v=kCwr55XTOok voor de doe het zelf of wat je nooit mocht of mag zien.
          De eerste keer dat ik zoiets meemaak. De fout leek op telkens lucht in de pomp. Pomp, o ringen gashendel, leidingen, fout bleef steeds hetzelfde, begon te stotteren op nullast.
          Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

          Comment

          Working...
          X