Hey,
ik heb een Golf 1 cabrio uit 1979.
Deze is 15 of 20 jaar geleden serieus vernieuwd en heeft 1.8 GTI motor (KR) gekregen, schijfremmen rondom, etc.
Anyway, sinds vorig jaar heb ik problemen met de elektriciteit, ik denk massa problemen.
In het begin was het zo af en toe, daarna meer en meer en nu continu.
Begon met dat als ik mijn koplampen aan deed, dat dan het dashboard uitviel.
Eerst heb ik dat kunnen oplossen door aan de lichtschakelaar in het dashboard te foefelen.
Ik heb al de lichtschakelaar vervangen. Door een 2dehands exemplaar, dus ook niet 100% zeker dat die perfect in orde is.
Een tijdje was het probleem op gelost, maar nu dus continu.
Geen idee waar ik het nu moet zoeken.
Ik ken wel iets van elektriciteit, maar niet in een auto omgeving.
Zijn er hier VW Golf elektriciteit experten? Iemand die me kan helpen een stappenplan op te stellen waar ik moet beginnen uitmeten?
ik heb een Golf 1 cabrio uit 1979.
Deze is 15 of 20 jaar geleden serieus vernieuwd en heeft 1.8 GTI motor (KR) gekregen, schijfremmen rondom, etc.
Anyway, sinds vorig jaar heb ik problemen met de elektriciteit, ik denk massa problemen.
In het begin was het zo af en toe, daarna meer en meer en nu continu.
Begon met dat als ik mijn koplampen aan deed, dat dan het dashboard uitviel.
Eerst heb ik dat kunnen oplossen door aan de lichtschakelaar in het dashboard te foefelen.
Ik heb al de lichtschakelaar vervangen. Door een 2dehands exemplaar, dus ook niet 100% zeker dat die perfect in orde is.
Een tijdje was het probleem op gelost, maar nu dus continu.
Geen idee waar ik het nu moet zoeken.
Ik ken wel iets van elektriciteit, maar niet in een auto omgeving.
Zijn er hier VW Golf elektriciteit experten? Iemand die me kan helpen een stappenplan op te stellen waar ik moet beginnen uitmeten?
Comment