Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Brake kit keuring?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Big Brake kit keuring?

Hi,

Onlangs heb ik een big brake kit (Brembo z19 calipers vanop een Porsche Cayenne) gestoken onder mijn wagen. Binnen drie maand moet ik naar de keuring gaan, ik vermoed dat ze hem hiervoor zouden afkeuren en ik dus altijd de calipers moet terug zetten. Schijven zijn niet geboord of geperforeerd

Maar ik vroeg me af, is er hier iemand die weet of het mogelijk is om hiermee wel door de keuring te geraken? Ik bedoel.... De veiligheid is er juist op vooruit gegaan... Belgische wetgeving vanuit de jaren 60....
    Last edited by Scirocco; 10/03/2021, 21:53.

Oorspronkelijk geplaatst door Scirocco Bekijk Berichten
    Hi,

Onlangs heb ik een big brake kit (Brembo z19 calipers vanop een Porsche Cayenne) gestoken onder mijn wagen. Binnen drie maand moet ik naar de keuring gaan, ik vermoed dat ze hem hiervoor zouden afkeuren en ik dus altijd de calipers moet terug zetten. Schijven zijn niet geboord of geperforeerd

Maar ik vroeg me af, is er hier iemand die weet of het mogelijk is om hiermee wel door de keuring te geraken? Ik bedoel.... De veiligheid is er juist op vooruit gegaan... Belgische wetgeving vanuit de jaren 60....
    Simpel: neen.

België zijn wetgeving werkt zo niet, het is niet omdat het veiliger is dat het mag.

Elke keer ombouwen is de boodschap.

Comment

Het hangt er vanaf op welke auto natuurlijk.
      Vorig jaar gekeurd met 365mm RS4 B7 remmen ipv OEM brembo 304mm, net voor corona. Nu je niet meer binnen mag maar OEM geweest.
      Polo 6n 1.4

Comment

Als de klauwen geen opvallende kleur hebben, kan je soms geluk hebben dat het niet opvalt en je erdoor geraakt .

Comment

Working...
        X