Sinds kort werkt het linker remlicht niet meer, er was water in de koplamp gekomen, water eruit gekregen, maar remlicht doet het niet meer. Het rare is. De remlichten zijn dezelfde ledjes als de gewone lichten en deze doen het wel nog, maar gaan juist feller branden bij remmen en dat gebeurd dus niet meer. Weet iemand hoe dit juist werkt en wat het kan zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Remlicht (led) Peugeot 206
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenZeker dat het LEDs zijn bij een 206 ???? (het derde remlicht waarschijnlijk wel, maar L en R...)
Deze om precies te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenkomt er nog stroom binnen als je op de rem duwt? waarschijnlijk is de led driver voor hoog vermogen stuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenIn de lichtunit, maar meet eerst of het signaal wel binnenkomt.
Heb me inmiddels nieuwe gekocht, wel bedankt voor de info! Altijd interessant!
Zien er nog nice uit en prijs valt ook goed mee, ik hoop dan juist dat er geen aanpassingen dienen te gebeuren aan de bekabeling want daar heb ik geen verstand van.
Dichting zit ook aan de lamp ipv aan de carrosserie nu, dus zal sowieso ook beter zijn.
Comment
Comment