Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepiep, lichte bruine rode waas op remschijf

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gepiep, lichte bruine rode waas op remschijf

Bij 60 kmh hoor ik gepiep alsof het wiellager stuk aan 't gaan is, 'n half jaar oud zijn die voorste. Geremd heb ik nog niet of het geluid weg gaat.
    De mof is intact en zou dan meer een grijs/zwarte kleur op de remschijf moeten zijn.
    Omdat het gekoelde schijven zijn en smeer kopervet op de raakvlakken vertrouw ik dat kopervet niet.
    Wiellagerrvet is meer bruinachtig. Bij het reinigen van schijf met remmenreiniger en keukenrol blijft er rood schijnsel hangen.
    De andere kant reinigen geeft geen vuil op de keukenrol.
    Iets is er mis.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Bij 60 kmh hoor ik gepiep alsof het wiellager stuk aan 't gaan is, 'n half jaar oud zijn die voorste. Geremd heb ik nog niet of het geluid weg gaat.
    De mof is intact en zou dan meer een grijs/zwarte kleur op de remschijf moeten zijn.
    Omdat het gekoelde schijven zijn en smeer kopervet op de raakvlakken vertrouw ik dat kopervet niet.
    Wiellagerrvet is meer bruinachtig. Bij het reinigen van schijf met remmenreiniger en keukenrol blijft er rood schijnsel hangen.
    De andere kant reinigen geeft geen vuil op de keukenrol.
    Iets is er mis.
    ik zeg joint de culasse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

ik zeg joint de culasse
      Het zou misschien de cilinderkoppakking kunnen zijn?

Comment

of hij lekt pinkvloeistof, of de uitlaatlagers zijn versleten.

Comment

rode waas enkel nog maar gezien door roestvorming

blauwe waas waren schijven die te heet waren geworden
          www.peugeotforum.be

Comment

Technieker zijn is tegenwoordig niet meer denken maar met uw voeten spelen. Ik heb de garagisten niet anders geweten.
            Export en 't geld dat telt.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
            X