Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autobanden autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• autobanden autokeuring

Hallo,
    linker autoband is aan vervanging toe (rechterkant nog als nieuw) momenteel zitten er op beide assen vooraan Atlas green bandend maat 195/55 R16 87V.
    Het is zo dat voor de autokeuring de banden op dezelfde as van hetzelfde merk moeten zijn en de zelfde maat moeten hebben voor de autokeuring.
    Nu is mijn vraag ik vond deze autoband een Atlas Green 4S 195/55 R16 87V zie link:Atlas™ Green 4S 195/55 R16 87V 3PMSF TL allseasonband (bandenexpert.be) mag ik deze band laten monteren voor de autokeuring omdat op de nieuwe band 4S staat? ik denk dat dit staat voor 4 seizoenen ik moet wel maar met de wagen naar de keuring in oktober.
    Winterbanden mogen niet tussen 1 mei en 30 september.

Oorspronkelijk geplaatst door tommy_077 Bekijk Berichten
    Hallo,
    linker autoband is aan vervanging toe (rechterkant nog als nieuw) momenteel zitten er op beide assen vooraan Atlas green bandend maat 195/55 R16 87V.
    Het is zo dat voor de autokeuring de banden op dezelfde as van hetzelfde merk moeten zijn en de zelfde maat moeten hebben voor de autokeuring.
    Nu is mijn vraag ik vond deze autoband een Atlas Green 4S 195/55 R16 87V zie link:Atlas™ Green 4S 195/55 R16 87V 3PMSF TL allseasonband (bandenexpert.be) mag ik deze band laten monteren voor de autokeuring omdat op de nieuwe band 4S staat? ik denk dat dit staat voor 4 seizoenen ik moet wel maar met de wagen naar de keuring in oktober.
    Winterbanden mogen niet tussen 1 mei en 30 september.
    De banden van elke as moeten de constructeursvoorschriften naleven. Ze moeten dezelfde kenmerken hebben: merk, afmetingen, belastings- en snelheidsindex, profiel en identieke slijtage. De structuur van de banden moet dezelfde zijn op beide assen.

Comment

Rechterkant nog als nieuw, het profiel dan, maar hoe oud is deze band dan? Of recent vervangen?
      Voor 52Euro zou ik niet sukkelen en 2 banden vervangen.
      Z4 M40i

Comment

Working...
      X