Ik krijg er kop noch staart aan. Er valt met mijn Volvo V60 D3 136PK geartronic uit 2014 (218000km) niet meer te rijden. Het is zelfs levensgevaarlijk. Hij zwalpt over de weg naar alle kanten. Vanaf dat je het stuur los laat en je geeft wat gas dan schiet hij meteen naar rechts. Wat ik reeds vervangen heb:
- Draagarmen met nieuwe rubbers en gewrichten
- Stuurkogels
- Stuurstangen en binnenstuurkogels
- Nieuwe banden Pirelli Powergy die ook gebalanceerd zijn met Roadforce
- 2X laten uitlijnen en deze staat perfect binnen de specificaties
Hij rijdt echt als een dweil en zeer onprettig. Waar o waar kan ik nog verder gaan zoeken want dit is hoogst irritant en kostelijk. Ik kan nog schokdempers en toplagers vervangen en dan is alles nieuw... Maar die zien en voelen nog perfect aan. Ook de wiellagers maken geen geluid of hebben niks speling. Ook de man van de uitlijning zei dat er niet te rijden valt met de wagen en hij wist ook niet meteen waar te gaan zoeken. Ik heb net men achterbanden ook eens naar voor gelegd maar dit heeft totaal geen effect.
- Draagarmen met nieuwe rubbers en gewrichten
- Stuurkogels
- Stuurstangen en binnenstuurkogels
- Nieuwe banden Pirelli Powergy die ook gebalanceerd zijn met Roadforce
- 2X laten uitlijnen en deze staat perfect binnen de specificaties
Hij rijdt echt als een dweil en zeer onprettig. Waar o waar kan ik nog verder gaan zoeken want dit is hoogst irritant en kostelijk. Ik kan nog schokdempers en toplagers vervangen en dan is alles nieuw... Maar die zien en voelen nog perfect aan. Ook de wiellagers maken geen geluid of hebben niks speling. Ook de man van de uitlijning zei dat er niet te rijden valt met de wagen en hij wist ook niet meteen waar te gaan zoeken. Ik heb net men achterbanden ook eens naar voor gelegd maar dit heeft totaal geen effect.
Comment