Oorspronkelijk geplaatst door vwprutser
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forum-"sleutel"meeting (basic)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vwprutser Bekijk Berichtenpaar pics op forum mijn auto geplaatst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk BerichtenZwevegemsestraat was oude lokatie
Idd vroeger Jaguar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moyaert Bekijk BerichtenHet verlengde van de oudenaardsesteenweg (vti)
klopt als een bus
kzit daar in school en volg daar carrosserie.
passeerde daar met mijne maat en kzag uithangen. te huur of te koop. kzeg tegen mijne maat da moeje ier huren sé jah da zou nog iets zijn é zegt ie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenvoor ik iets definitief kan arrangeren, moet ik eerst:- een traphal afwerken
- een winkel leegmaken
- 2 appartementen schilderen
- 't gras afdoen
anderzijds is het magazijn in Wilrijk in juli een hele week leeg wegens schilderwerken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtento do : arne's golf verlagen !
als Avantus gedaan heeft met z'n examens, gaan we 't dak van 't magazijn eens aanpakken, en een muurtje bouwen, om 't atelier-gedeelte af te scheiden van de rest.
Comment
-
ziet iemand het zitten om een terrein ter beschikking te stellen om eens een barbecue te organiseren ? Zo ontmoeten we elkaar eens en zien we ook met welke bak je er bent .
Ik vermoed als we 10 euro de man bijeenleggen , moet dat volstaan om te eten en drinken a volonté . alle ideeën en/of initiatieven welkom .
Comment
-
Comment