Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals gezegd : ik wil de garage van 't kantoor zeker ter beschikking stellen. De rest van de auto's wacht gewoon buiten op straat. De zondag is er parkeerplaats zat. Het is een "smalle" ingang, dus geen dubbele poort, maar er kunnen er wel twee naast elkaar. Maar zéér veel ruimte is er dan niet meteen.
Er is een pompbak die vuil mag worden. 't Is zelfs zo : als je 'm vuiler krijgt dan 'ie al is, dan krijg je een pint extra.
'k Heb ook een compresseurken, en een persluchtaangedreven wielboutenpistool, dus velgjes op en af gaat snel. 'k Heb ook een snelkrik(je).
Qua licht is 't niet ideaal (er hangen dach ik 8 TL-buizen), maar doenbaar. Twee of drie baladeuses en 't is ok dan.
Als er echter veel volk is, en Frankie wil z'n garage in Sint-Niklaas ter beschikking stellen, dan mag het van mij zeker ook daar. 't Ligt centraler, wat voor vooral voor de Limburgers onder ons makkelijker is. En ik vermoed dat Frankie ook sleutelspullen zat heeft.
is er al een plaats voorzien , voor de sleutel meeting ?
Ik zou gerust willen helpen , onderhoud wil ik wel uitleggen en doen.
Ik heb een smeerput , redelijk wat materiaal,...
Ik heb ook nog de Subaru M80 om op te werken. remmen bv.
je zegt het maar kzou het natuurlijk eens moeten vragen aan mijn ouders hé , als het zover zou zijn.
'k Heb ook een compresseurken, en een persluchtaangedreven wielboutenpistool, dus velgjes op en af gaat snel. 'k Heb ook een snelkrik(je).
Als je technisch perfect wilt werken, zet je de bouten terug vast met een momentsleutel
Zeer interessant en goed initiatief!! Ik wil me wel beschikbaar stellen als leraar, maar er zijn hier forummers met meer praktische ervaring op dat vlak. Ik wel de praktische basiskennis (remmen vervangen, oliewissel, filters vervangen, etc.) maar bvb een EGR-klep demonteren heb ik nog nooit gedaan. Dus ik denk dat het best is dat er meerdere leraars zijn die elkaar wat kunnen complementeren.
Zorg ervoor dat je op voorhand een zeer goed idee hebt van wat je wilt uitvoeren, zodat het nodige gereeschap, wisselstukken (bvb afdichtingen) en reservestukken (bvb plastieke clips) aanwezig zijn. Dat zal helpen alles vlot te laten verlopen, en zorgt er ook voor dat de technieken duidelijk en gestructureerd aangeleerd kunnen worden.
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
heeft er nog iemand een 4-palenbrug te koop staan? ik heb alleen maar een 2-palen en dat ding heeft z'n beste tijd gehad. ik denk niet dat ik ze nog terug installeer. 't zou handig zijn voor demonstructies.
heeft er nog iemand een 4-palenbrug te koop staan? ik heb alleen maar een 2-palen en dat ding heeft z'n beste tijd gehad. ik denk niet dat ik ze nog terug installeer. 't zou handig zijn voor demonstructies.
Kak...overlaatst zag ik eentje te koop staan voor een paar 100 pleuro's. Had wel iets geweest voor in je magazijn denk ik. Ik zoek er morgen nog eens naar.
Kak...overlaatst zag ik eentje te koop staan voor een paar 100 pleuro's. Had wel iets geweest voor in je magazijn denk ik. Ik zoek er morgen nog eens naar.
het is vooral niet dringend, ik heb andere prioriteiten. lekkere kip is gisteren geweest om foto's van 't appartement in Mortsel te nemen. nu de winkel nog, en 't laatste appartement in Wilrijk. en dan heel de boel in Sinnekloas nog... pffff... ik mag er niet aan denken.
het is vooral niet dringend, ik heb andere prioriteiten. lekkere kip is gisteren geweest om foto's van 't appartement in Mortsel te nemen. nu de winkel nog, en 't laatste appartement in Wilrijk. en dan heel de boel in Sinnekloas nog... pffff... ik mag er niet aan denken.
ik heb daar ook wel interesse in. Ik heb me hier al zo een boek gekocht "repareer zelf uw auto", maar heb dat wegens tijdgebrek en nu wegens autogebrek nog niet gelezen.
Ok.... als het hopelijk in st nniklaas is, dan ben ik er met een ford probe... en natuurlijk 2 pitspoezen die ook geinteresseerd zijn in techniek van de auto
dus dat zijn al 3 personen die geinteresseerd zijn...
Comment