Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    goed dat dit het lpg-draadje is geworden
    ik betaal 45.2 cent nu, in verschillende stations behalve de esso
    wow. is 'ie zo hard gestegen in een half jaar tijd? 't laatste dat ik me herinner met de Jag was iets van een 35 cent.

Comment

• mijn laagste prijs was 6.5 bef in holland, ergens in 95

Comment

mijn laagste prijs was 6.5 bef in holland, ergens in 95
        net over de grens, in Hulst, kant van Molly's Rockschuur?

Comment

• bij rinus natuurlijk, hij was nog een bef goekoper dan wat je net verteld

Comment

bij rinus natuurlijk, hij was nog een bef goekoper dan wat je net verteld
            tja, de combinatie Molly's-gaan tanken had dan ook wel z'n charmes.

Comment

• ik heb molly's kompleet gerateerd, jammer genoeg percies

Comment

ik heb molly's kompleet gerateerd, jammer genoeg percies
                een mens is nooit te oud om te leren. one of these days?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  one of these days?
                  schitterend nummer !

jaa hoor, ooit

Comment

• LPG is goedkoper geworden. 0,506 € ofzo.
                    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                      LPG is goedkoper geworden. 0,506 € ofzo.
                      Hij is wat gezakt ja, bij de eurogas pomp hier in de buurt staat ie nu 46.9, komende van 48.6.

Comment

• m'n favo station violetta : 0.442
                        en dan krijg je nog zo'n leuke spaarkaart met zegeltjes en daar kan je in de shop allerlei leuke dingen mee kopen gaande van kankerstokken tot okkazie-koffiemalers

Comment

• Op www.goca.be is er een lijst ter beschikking met alle erkende LPG installateurs

onder goca - tools - lpg installateurs

Werkt niet in Firefox, wel in IE

Comment

• Nieuwe maximumprijs 0.481 €.

Tankbaar voor rond de 37 à 38 €-cent.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Is die groene 'LPG'-sticker nog steeds verplicht ? 'k Had immers iets opgevangen over een klein stickertje op het voorraam, maar dit is enkel voor de recentere installaties, niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
                                Is die groene 'LPG'-sticker nog steeds verplicht ? 'k Had immers iets opgevangen over een klein stickertje op het voorraam, maar dit is enkel voor de recentere installaties, niet ?
                                Inderdaad, de groene sticker is niet meer verplicht als je nu een installatie laat monteren.
                                A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                  Nieuwe maximumprijs 0.481 €.

Tankbaar voor rond de 37 à 38 €-cent.
                                  bij violetta is't 41 cent en ik heb al 3 regeltjes op m'n spaarkaart
                                  ik heb een sticker op m'n voorruit

Comment

bij violetta is't 41 cent en ik heb al 3 regeltjes op m'n spaarkaart
                                    ik heb een sticker op m'n voorruit
                                    en waar is violetta ergens als ik vragen mag?

Comment

• Als ik me niet vergis, afgaande op één van de magistrale onderschriften van Bobo, is Violetta de vrouwelijke pompbediende waar Bobo een kleine crush op heeft.

Comment

• ik tank hier in de buurt nu aan 44.6 voor een lokale pomp of 44.4 voor JET.

Comment

• Daarstraks trouwens mijn wagen weer gaan ophalen bij de installateur, nadat die daar een nachtje is gebleven. Ik zat namelijk met het zeer vervelende probleem dat telkens wanneer ik de eerste maal van de dag op LPG over ging schakelen, dat ik een groot verlies aan vermogen had. Dit gebeurde enkel bij lage toerentallen en lage snelheid, dus voornamelijk vanuit mijn garage en dan in de stad. Dit kon ook vervelende situaties veroorzaken zoals het stilvallen aan een groen licht bij vertrek, een zéér traag vertrekkende wagen, gevaarlijke situaties bij invoegen op 70 of 90 baan bv... je duwde op de gaspedaal en er kwam gewoon niets.

Dit was dus écht niet normaal en m'n installateur heeft het probleem dus gevonden en het ligt dus bij het zogenaamde "flushen" wanneer er een hoeveelheid LPG met de benzine vermengd geraakt voor de overgang. Hij is er dus achter gekomen dat dit blijkbaar een probleem is waar mijn motortype niet mee overweg kan, toeval wil dat er net een zelfde wagen er daarstraks aankwam met identiek hetzelfde probleem. Ook stationair "wipte" mijn toerental nogal onrustig. Dit vraagt gelukkig enkel wat softwarematige aanpassingen en zo zou het probleem van de baan moeten zijn, wat volgens zijn gegevens en testen ook zo was. Hij ging dus wel contact opnemen met de invoerder van het systeem om aparte softwaresettings uit te brengen voor de 1.6 benzine met 105pk uit de VW stal.

Dit alles wel onder garantie en zeer vriendelijk en snel geholpen. Probleem hopelijk opgelost (ik moet het zelf nog ondervinden...)

Comment

Working...
                                          X