Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• betrouwbaarheid en gas

en ik wil geen zever naar die saab-mensen

Comment

• tuurlijk, sowieso snel genoeg die kar! Maar ik zou er toch graag het volle potentieel van kunnen benutten (mógen doortrekken), zonder telkens wanneer je eens even wil/moet doorgeven, te moeten zeggen van how juist eerst effe benzine inschakelen.

Comment

• ik ben benieuwd
        en wil ook opnieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          betrouwbaarheid en gas

U bent niet overtuigd? Wegens eigen perikelen?

Comment

• gebaseerd op eigen ervaringen

tenzij je tegen veel onhebbelijkheden bestand bent
            maar ik had er toch 2 op 8 die kwasi goed reden

ik wil nix tegenwerken alleen vertellen, en jullietoekomstige ervaringen lezen
            want de 260 hoort op gas

Comment

• Uiteraard!

Het zal niet mijn vaste wagen worden, dus ik heb gelukkig iemand die rond kan rijden als er iets gedaan moet worden. Anders was ik er sowieso niet aan begonnen.

Comment

• Ik volg bobo deels...

Maar de nieuwe installaties zijn kwaliteit zeker Prins en Vialle. Laat dat door een vakman installeren en je bent goed onderweg!
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ik heb ook gehoord dat er redelijk wat afstelwerk aan te pas komt, maar eens het draait zou het perfect draaien.

Comment

• Als je zo wilt overschakelen, kan dat gewoon al rijdend?
                    Of is dat effectief, stoppen, motor uit, knopje en starten? Ik kan er mij niet echt iets bij inbeelden.

Comment

• just, tis fijn vlakbij je installateur te wonen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        Als je zo wilt overschakelen, kan dat gewoon al rijdend?
                        Of is dat effectief, stoppen, motor uit, knopje en starten? Ik kan er mij niet echt iets bij inbeelden.
                        al rijdend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Als je zo wilt overschakelen, kan dat gewoon al rijdend?

Rijdend is geen probleem

Comment

• de eerste installateur die me een probleemvrije installatie belooft, heeft mijn centen in zijn zak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ik heb ook gehoord dat er redelijk wat afstelwerk aan te pas komt, maar eens het draait zou het perfect draaien.
                              Dat klopt. Is ook mijn persoonlijke ervaring.

Ik ondervind eigenlijk na bijna 3 jaar gassen weinig of geen problemen meer. Afslaan doet 'ie zo goed als nooit, vermogen verschil is niet merkbaar, enkel het schokken wat 'ie al sinds het begin doet ervaar ik nog. Dat zou volgens AGS verholpen zijn door de injectoren dichter te plaatsen. Maar ze waren hier natuurlijk niet zeker van en dan vind ik het teveel geld voor te weinig baat.
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                Ik moet eigenlijk nog eens bellen ivm de tank...in het reservewiel wil ik niet, liever zo'n cylinder achter de achterbank. En liefst twee!

Tankingang wordt overigens mooi achter het tankklepje weggewerkt, dat vind ik wel een dik pluspunt.
                                Hou rekening met het gewicht van die tank. Ik heb liever een lichtere ringtank dan een doorgezakte auto.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik heb nog nooit gemerkt dat ik op gas rijdt. Op de installatie is helemaal niets aan te merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    Hou rekening met het gewicht van die tank. Ik heb liever een lichtere ringtank dan een doorgezakte auto.
                                    Is dat zoveel zwaarder??

Comment

• Niet noodzakelijk, het gewicht is afhankelijk van het volume maar aangezien je geen ringtank wilt ging ik er van uit dat je een grote tank wilt.

Zo'n kunststoftank moet super zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Niet noodzakelijk, het gewicht is afhankelijk van het volume maar aangezien je geen ringtank wilt ging ik er van uit dat je een grote tank wilt.
                                        Liefst wel, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de kont echt fors omlaag komt..

Liefst zou ik een liter of 120 willen, maar geen idee of dat haalbaar is.

Comment

• lpg weegt een halve kilo de liter

Comment

Working...
                                          X