Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tuurlijk, sowieso snel genoeg die kar! Maar ik zou er toch graag het volle potentieel van kunnen benutten (mógen doortrekken), zonder telkens wanneer je eens even wil/moet doorgeven, te moeten zeggen van how juist eerst effe benzine inschakelen.
Het zal niet mijn vaste wagen worden, dus ik heb gelukkig iemand die rond kan rijden als er iets gedaan moet worden. Anders was ik er sowieso niet aan begonnen.
Als je zo wilt overschakelen, kan dat gewoon al rijdend?
Of is dat effectief, stoppen, motor uit, knopje en starten? Ik kan er mij niet echt iets bij inbeelden.
Als je zo wilt overschakelen, kan dat gewoon al rijdend?
Of is dat effectief, stoppen, motor uit, knopje en starten? Ik kan er mij niet echt iets bij inbeelden.
Als je zo wilt overschakelen, kan dat gewoon al rijdend?
Of is dat effectief, stoppen, motor uit, knopje en starten? Ik kan er mij niet echt iets bij inbeelden.
Ik heb ook gehoord dat er redelijk wat afstelwerk aan te pas komt, maar eens het draait zou het perfect draaien.
Dat klopt. Is ook mijn persoonlijke ervaring.
Ik ondervind eigenlijk na bijna 3 jaar gassen weinig of geen problemen meer. Afslaan doet 'ie zo goed als nooit, vermogen verschil is niet merkbaar, enkel het schokken wat 'ie al sinds het begin doet ervaar ik nog. Dat zou volgens AGS verholpen zijn door de injectoren dichter te plaatsen. Maar ze waren hier natuurlijk niet zeker van en dan vind ik het teveel geld voor te weinig baat.
Comment