Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik was juist nog eens op deze prachtige site. Helaas kwam ik daar niet zo goed nieuws tegen:
Beste bezoekers van deze site.
Ik vernam een treurig bericht van de echtgenote van de webbeheerder van deze site. Je kan het zelf ook lezen in het franstalige deel.
Onze goede vriend Alain overleed zachtjes op 8 Oktober 2009.
Dit betekent dat deze website niet verder zal worden geupdate.
Dank aan Alain, die moedig deze website in de 2 talen maakte en onderhield.
Rust in vrede Alain, je hebt goed gedaan.
Mijn kameraad is van pla neen PLG te plaatsen, nu ik weet helemaal niet wat goed en wat niet;Heeft er iemand van jullie hier ervaring in?
dit is de eerste
Voor uw wagen adviseer ik een LANDI LSI systeem. Dit systeem is volgens mij
momenteel het meest geschikte systeem dat er op de markt verkrijgbaar is. Met dit
systeem is het verschil met het rijden op benzine en LPG niet waarneembaar.
Er is 1 groot verschil en dat is de kostprijs per liter aan de pomp.
Het voertuig waarvoor u de aanvraag deed
Merk :
Lancia
Model :
Phedra
Type motor :
injectie
Versnelling :
manueel
Cilinder inhoud :
2000
Bouwjaar :
2005
De totaal prijs voor een Landi sequentieel gasinjectie systeem met een cilindrische
tank in de kofferruimte of een ringtank ipv het reservewiel waarvan de inhoud naar
keuze zonder meerprijs :
1 799,00 € inclusief 21% BTW, plaatsingskosten en 2
jaar garantie op zowel uurloon als wisselstukken.
Optioneel :
- Traditioneel Flash-Lube – klepsmeer – systeem = 70,00 € incl. BTW
Of
- Elektronisch klepsmeer systeem per cilinder olie inspuiting = 200,00 € incl. BTW
Aangezien wij garant staan voor een nette inbouw hebben wij uw wagen 2 dagen
nodig.
Tav :
Teirlinck Kris
Datum :
19 november 2009
Wij kunnen u tijdens de installatie dagen een vervangwagen ter beschikking stellen,
zodat u optimaal mobiel kan blijven.
De volgende componenten worden geplaatst naar uw behoefte
(indien technisch mogelijk)
Schakelaar = is een elegant en bescheiden drukschakelaar met led indicatie om de
tankhoeveelheid aan te duiden.
Vuller = vierkante platte vuller of ronde vulpot met geïntrigeerde Belgische vuller
2de
Voor uw Lancia Phedra ( (4 cil., met indirecte injectie) cil.) adviseren wij het BIGAS SGIS PLUS-systeem. Dit systeem is het meest geschikte systeem op de markt voor deze wagen. Het verschil tussen het rijden op LPG en het rijden op benzine is nauwelijks waarneembaar (~ verbruik, prestaties, onderhoud).
Gedetailleerde informatie over het BIGAS SGIS PLUS-systeem systeem vindt u op onze website: vanmeenen.com, onder de link LPG-installaties.
Op dit ogenblik kunt u genieten van zeer voordelige supercondities: · Zeer voordelige inbouwprijs, van slechts 1795 euro (betaling in maandelijkse termijnen mogelijk), exclusief 21% B.T.W.
Inbegrepen is een cilindrische tank naar keuze met een inhoud tot 100 liter.
Voor een ringtank in de plaats van het reservewiel is er een extra van 99 euro, excl. B.T.W. · gratis kleppensmeersystem twv 100€. · Flexibel systeem om uw installatie in maandelijkse termijnen terug te betalen* · Gratis set vulnippels voor heel Europa · Gratis 150 liter LPG (i.s.m. Primagaz)! · Gratis vervangwagen · Laat u een publiciteit aanbrengen op uw achterruit, dan krijgt u nog eens extra 100 euro korting.
Iemand hier die weet waar/bij wie er tegen een redelijke prijs gasfilters voor lpg installaties kunnen gekocht worden?
Het betreft filters met langs beide zijden aansluitingen met diameter 11mm.
Mijn kameraad is van pla neen PLG te plaatsen, nu ik weet helemaal niet wat goed en wat niet;Heeft er iemand van jullie hier ervaring in?
dit is de eerste
Voor uw wagen adviseer ik een LANDI LSI systeem. Dit systeem is volgens mij momenteel het meest geschikte systeem dat er op de markt verkrijgbaar is. Met dit systeem is het verschil met het rijden op benzine en LPG niet waarneembaar. Er is 1 groot verschil en dat is de kostprijs per liter aan de pomp. Het voertuig waarvoor u de aanvraag deed
Merk :
Lancia
Model :
Phedra
Type motor :
injectie
Versnelling :
manueel
Cilinder inhoud :
2000
Bouwjaar :
2005
De totaal prijs voor een Landi sequentieel gasinjectie systeem met een cilindrische tank in de kofferruimte of een ringtank ipv het reservewiel waarvan de inhoud naar keuze zonder meerprijs : 1 799,00 € inclusief 21% BTW, plaatsingskosten en 2 jaar garantie op zowel uurloon als wisselstukken. Optioneel : - Traditioneel Flash-Lube – klepsmeer – systeem = 70,00 € incl. BTW Of - Elektronisch klepsmeer systeem per cilinder olie inspuiting = 200,00 € incl. BTW Aangezien wij garant staan voor een nette inbouw hebben wij uw wagen 2 dagen nodig. Tav : Teirlinck Kris Datum :
19 november 2009
Wij kunnen u tijdens de installatie dagen een vervangwagen ter beschikking stellen, zodat u optimaal mobiel kan blijven. De volgende componenten worden geplaatst naar uw behoefte
(indien technisch mogelijk)
Schakelaar = is een elegant en bescheiden drukschakelaar met led indicatie om de tankhoeveelheid aan te duiden.
Vuller = vierkante platte vuller of ronde vulpot met geïntrigeerde Belgische vuller
2de
Voor uw Lancia Phedra ( (4 cil., met indirecte injectie) cil.) adviseren wij het BIGAS SGIS PLUS-systeem. Dit systeem is het meest geschikte systeem op de markt voor deze wagen. Het verschil tussen het rijden op LPG en het rijden op benzine is nauwelijks waarneembaar (~ verbruik, prestaties, onderhoud). Gedetailleerde informatie over het BIGAS SGIS PLUS-systeem systeem vindt u op onze website: vanmeenen.com, onder de link LPG-installaties. Op dit ogenblik kunt u genieten van zeer voordelige supercondities: · Zeer voordelige inbouwprijs, van slechts 1795 euro (betaling in maandelijkse termijnen mogelijk), exclusief 21% B.T.W.
Inbegrepen is een cilindrische tank naar keuze met een inhoud tot 100 liter.
Voor een ringtank in de plaats van het reservewiel is er een extra van 99 euro, excl. B.T.W. · gratis kleppensmeersystem twv 100€. · Flexibel systeem om uw installatie in maandelijkse termijnen terug te betalen* · Gratis set vulnippels voor heel Europa · Gratis 150 liter LPG (i.s.m. Primagaz)! · Gratis vervangwagen · Laat u een publiciteit aanbrengen op uw achterruit, dan krijgt u nog eens extra 100 euro korting.
prins vsi (gasinjectie dampvorm)2100 euro incl btw tank onderbouw 60L
tech info bijlage voor wat meer tech info kan u me steeds vrijblijvend bellen of langskomen groet eric eco-drive 016/200400
wat zouden jullie nemen?
Als ik één tip mag geven!
Laat je aub niet leiden door de prijs want meestal verandert dan "ei" in "ij" als je begrijpt wat ik bedoel !!
Dit is een investering voor enkele jaren... het MOET dan ook PERFECT werken en gedurende LANGERE tijd !!
Voor mij de prins daar ben ik dan ook het meest mee vertrouwd en kan ik met zekerheid vertellen dat de prijs/ kwaliteit goed zit! een vialle is zeker ook niet slecht, maar kan niet altijd op iedere wagen!
Kijk even op www.lpg-installaties.be
vr 08/01/2010 - 07:25In Erondegem, een deelgemeente van Erpe-Mere, is een autobestuurder om het leven gekomen bij een slippartij. Zijn auto vatte vuur, waarop de lpg-tank in zijn wagen ontplofte.
Vanmorgen vroeg verloor de bestuurder van de pick-up de controle over het stuur. Hij ging aan het slippen en botste tegen de betonnen afsluiting van de spoorlijn Brussel-Gent. De terreinwagen kwam daarop in de berm terecht en vatte vuur.
De lpg-tank van de auto ontplofte. De brandweerkorpsen van Lede en Aalst waren snel ter plaatse, maar konden de man niet meer uit de auto halen.
Comment