Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
NOg steeds heel veel mensen zijn niet LPG-gezind vanwege de vooroordelen die er nog altijd zijn zoals dat LPG dient om op te koken of dat je op LPG met een bomauto zou rijden.
Het zijn zeer domme vooroordelen maar ze zijn er wel nog steeds waardoor LPG nooit echt zal doorbreken als 'de' brandstof bij uitstek.
Ik vind dat mensen gewoon al eens gesensibiliseerd moeten worden voor het feit dat er veel meer vervuiling is door al die diesels + dat ze geïnformeerd moeten worden over wanneer dat ze het goedkoopst rijden.
veel mensen zouden goedkoper af zijn met een benzine of met een LPG, maar tegenwoordig denkt iedereen dat diesel het goedkoopste is.
Het is in dit topic al gezegd, de pomp is voor de regering de pasmunt bij uitstek om gaten in de begroting te dichten. Dat weten we onderhand allemaal.
Het is in dit topic al gezegd, de pomp is voor de regering de pasmunt bij uitstek om gaten in de begroting te dichten. Dat weten we onderhand allemaal.
Bon, ik heb mijn "tankjaar" afgesloten. Sinds ik op 16 sept 2005 mijn eerste LPG tankbeurt heb gedaan, tot mijn laatste op 30/12 heb ik een totaal opgemaakt:
Liters lpg: 1009,21l Totaal kost lpg: €473,23
Heb ook mijn LPG tankjaar afgesloten:
sinds 22/04 heb ik 2724 liter LPG getankt voor 1201 euro, en 298 liter nafte voor 334 euro. Daarmee heb ik 22341 km gedaan. Drie maand niet met deze auto gereden omdat hij gestolen was
Dus gemiddeld (naft en LPG 13.5 liter/100 km). Heb wel redelijk veel nafte getankt omdat ik een paar keer naar Oostenrijk ben gereden, en daar hebben ze geen LPG...
intussen is 46% van mijn investering reeds "terugbetaald"...
Ik vind dat mensen gewoon al eens gesensibiliseerd moeten worden voor het feit dat er veel meer vervuiling is door al die diesels + dat ze geïnformeerd moeten worden over wanneer dat ze het goedkoopst rijden.
veel mensen zouden goedkoper af zijn met een benzine of met een LPG, maar tegenwoordig denkt iedereen dat diesel het goedkoopste is.
Niet meer vervuiling door al de diesels he.
Die met roetfilter daar hadden ze ook allang de dieseltaks moeten voor afschaffen, hier in België is het momenteel zefs zo dat terug meer fabrikanten wagens aanbieden zonder roetfilter (omdat de produktie van filters en sensoren niet kan volgen) terwijl in sommige landen de regering daar premies geeft aan wagens met roetfilter.
De fabrikanten van LPG instalaties zijn echter veel te klein om op te boksen tegen de overheid om (financiele) waardering af te dwingen tegenover de LPG rijders, terwijl deze mensen dit al lang moesten gehad hebben (net als de mensen die uit vrije wil een diesel met roetfilter hebben gekocht)
Comment