vanochtend gaan tanken tegen .436 ipv .441, strange in deze tijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobowaar ?
Maar op de meeste andere plaatsen staat hij wel 0,419 en dat is vrij weinig t.o.v. tijdens de winter he.
Maar de LPG prijs zal zeker nog zakken naarmate de zomer vordert en er meer goedkoop butaan in de verhouding gemengd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobovanochtend gaan tanken tegen .436 ipv .441, strange in deze tijden
als ik bv mijn auto op benzine rijd aan een hoog tempo (160-200) verbruikt die niet meer als 10,5 liter, in tegenstelling tot LPG waar het verbruik echt exponentieel stijgt blijkbaar...
nu nog een beetje rondtoeren hier in oostenrijk op goeie shell 95 super aan 1,07
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door axeldbgisteren een tankbeurt of drie gedaan op de deutsche autobahn, jammer genoeg vragen ze ietsje meer als in belgie... prijzen tss de 57 en 65 cent. Was ook nog LPG van slechte kwaliteit (winter LPG denk ik) want ik heb gemiddeld 15-16 liter verstookt...
als ik bv mijn auto op benzine rijd aan een hoog tempo (160-200) verbruikt die niet meer als 10,5 liter, in tegenstelling tot LPG waar het verbruik echt exponentieel stijgt blijkbaar...
nu nog een beetje rondtoeren hier in oostenrijk op goeie shell 95 super aan 1,07
Je kan best ook een paar bidons benzine meebrengen, hier gaat ie ondertussen aan 1.304/liter voor de 95 (eveneens JET) en dan is het nog niet eens Shell, die meestal nog duurder staat
Hoe zat het nou weer met LPG trouwens, in de winter ligt je verbruik hoger als in de zomerperiode zeker?
Comment
-
't Wordt een LPG-hype hier in de straat, buurman zou voor 'n tweede wagen dit op de kop kunnen tikken:
dus vraagje: Is de aankoop van een Mégane met 150.000km, cilindrische LPG-tank in de koffer een goede keuze voor nog wat kilomters mee te bollen? 't Zou gaan om een 15.000km/jaar, en 'ie moet toch minimum nog 6 jaar rijden?
(trouwens, m'n half neefje gaat waarschijnlijk volgende week z'n autootje kopen, zijn afgelopen vrijdagochtend een kijkje gaan nemen bij 'n garagist voor 'n 306, 1.4 met LPG-geïnstalleerd, 'ie leek redelijk opgetogen over 't karretje.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus't Wordt een LPG-hype hier in de straat, buurman zou voor 'n tweede wagen dit op de kop kunnen tikken:
dus vraagje: Is de aankoop van een Mégane 5-deurs met 150.000km, cilindrische LPG-tank in de koffer een goede keuze voor nog wat kilomters mee te bollen? 't Zou gaan om een 15.000km/jaar, en 'ie moet toch minimum nog 6 jaar rijden?A Twist of the Wrist
Comment
-
Zoals gezegd gaan we hier dus een lijst van de gasrijders proberen op te stellen...
AW Forum LPG rijders:
- Peeka
- Braaam met een lada niva 1.7, gecombineerd met benzine. anders een veel te hoog verbruik. Ik heb de wagen nog niet lang dus ik zal maar over een paar maanden kunnen zeggen of ik er content van ben. tot nu toe dus wel.
Comment
-
Zoals gezegd gaan we hier dus een lijst van de gasrijders proberen op te stellen...
AW Forum LPG rijders:
[*]Peeka[*]Braaam met een lada niva 1.7, gecombineerd met benzine. anders een veel te hoog verbruik. Ik heb de wagen nog niet lang dus ik zal maar over een paar maanden kunnen zeggen of ik er content van ben. tot nu toe dus wel.[*]Joël zenne pa met een Suzuki Samurai 1.3
*vervolledig de lijst door op quote te klikken en daarna de codes te verwijderen.
hm lukt precies niet gelijk ik het moet
Comment
-
AW Forum LPG rijders:
- Peeka
- Braaam met een lada niva 1.7, gecombineerd met benzine. anders een veel te hoog verbruik. Ik heb de wagen nog niet lang dus ik zal maar over een paar maanden kunnen zeggen of ik er content van ben. tot nu toe dus wel.
- Joël zenne pa met een Suzuki Samurai 1.3
- Kartfreak
Comment
-
AW Forum LPG rijders:
- Peeka
- Joël zenne pa met een Suzuki Samurai 1.3
- Kartfreak
- bobo
Comment
Comment