Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vanochtend gaan tanken tegen .436 ipv .441, strange in deze tijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      vanochtend gaan tanken tegen .436 ipv .441, strange in deze tijden
      En ik ben vanmiddag gaan tanken aan 0,362 . Maar das een specialleke...

Comment

• ik weet dat het prijselijker is te vinden, alleen moet ik daar voor omrijden...en dat doe ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum
          En ik ben vanmiddag gaan tanken aan 0,362 . Maar das een specialleke...
          waar ?

Comment

waar ?
            De officiele prijs was er 0,439 maar ik krijg de eerstkomende 10 tankbeurten wat korting omdat ik een nieuwe installatie laten plaatsen had.
            Maar op de meeste andere plaatsen staat hij wel 0,419 en dat is vrij weinig t.o.v. tijdens de winter he.
            Maar de LPG prijs zal zeker nog zakken naarmate de zomer vordert en er meer goedkoop butaan in de verhouding gemengd wordt.

Comment

• on verra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                Hoe reageren de motoren van Renault op LPG?
                Normaal gezien redelijk goed.
                A Twist of the Wrist

Comment

vanochtend gaan tanken tegen .436 ipv .441, strange in deze tijden
                  gisteren een tankbeurt of drie gedaan op de deutsche autobahn, jammer genoeg vragen ze ietsje meer als in belgie... prijzen tss de 57 en 65 cent. Was ook nog LPG van slechte kwaliteit (winter LPG denk ik) want ik heb gemiddeld 15-16 liter verstookt...

als ik bv mijn auto op benzine rijd aan een hoog tempo (160-200) verbruikt die niet meer als 10,5 liter, in tegenstelling tot LPG waar het verbruik echt exponentieel stijgt blijkbaar...

nu nog een beetje rondtoeren hier in oostenrijk op goeie shell 95 super aan 1,07

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door axeldb
                    gisteren een tankbeurt of drie gedaan op de deutsche autobahn, jammer genoeg vragen ze ietsje meer als in belgie... prijzen tss de 57 en 65 cent. Was ook nog LPG van slechte kwaliteit (winter LPG denk ik) want ik heb gemiddeld 15-16 liter verstookt...

als ik bv mijn auto op benzine rijd aan een hoog tempo (160-200) verbruikt die niet meer als 10,5 liter, in tegenstelling tot LPG waar het verbruik echt exponentieel stijgt blijkbaar...

nu nog een beetje rondtoeren hier in oostenrijk op goeie shell 95 super aan 1,07
                    Amai, serieus prijsverschil. Ik heb m'n tank laatst volgedaan aan 0.450/liter bij een lokale JET.

Je kan best ook een paar bidons benzine meebrengen, hier gaat ie ondertussen aan 1.304/liter voor de 95 (eveneens JET) en dan is het nog niet eens Shell, die meestal nog duurder staat

Hoe zat het nou weer met LPG trouwens, in de winter ligt je verbruik hoger als in de zomerperiode zeker?

Comment

• Is er hier ergens een lijstje van forumleden die op LPG rijden?

Comment

• 't Wordt een LPG-hype hier in de straat, buurman zou voor 'n tweede wagen dit op de kop kunnen tikken:

dus vraagje: Is de aankoop van een Mégane met 150.000km, cilindrische LPG-tank in de koffer een goede keuze voor nog wat kilomters mee te bollen? 't Zou gaan om een 15.000km/jaar, en 'ie moet toch minimum nog 6 jaar rijden?

(trouwens, m'n half neefje gaat waarschijnlijk volgende week z'n autootje kopen, zijn afgelopen vrijdagochtend een kijkje gaan nemen bij 'n garagist voor 'n 306, 1.4 met LPG-geïnstalleerd, 'ie leek redelijk opgetogen over 't karretje.)
                        Last edited by ; 16/04/2006, 19:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen
                          Is er hier ergens een lijstje van forumleden die op LPG rijden?
                          Voor zover ik weet niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                            't Wordt een LPG-hype hier in de straat, buurman zou voor 'n tweede wagen dit op de kop kunnen tikken:

dus vraagje: Is de aankoop van een Mégane 5-deurs met 150.000km, cilindrische LPG-tank in de koffer een goede keuze voor nog wat kilomters mee te bollen? 't Zou gaan om een 15.000km/jaar, en 'ie moet toch minimum nog 6 jaar rijden?
                            Welke motor ligt erin?
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                              Welke motor ligt erin?
                              'n 1600'tje. Volgens autoweek blijkbaar 110 paardjes.

Comment

• Zoals gezegd gaan we hier dus een lijst van de gasrijders proberen op te stellen...

AW Forum LPG rijders:
                                • Peeka
                                * vervolledig de lijst door op quote te klikken en daarna de codes te verwijderen.

Comment

• Zoals gezegd gaan we hier dus een lijst van de gasrijders proberen op te stellen...

AW Forum LPG rijders:
                                  • Peeka
                                  • Braaam met een lada niva 1.7, gecombineerd met benzine. anders een veel te hoog verbruik. Ik heb de wagen nog niet lang dus ik zal maar over een paar maanden kunnen zeggen of ik er content van ben. tot nu toe dus wel.
                                  * vervolledig de lijst door op quote te klikken en daarna de codes te verwijderen.

Comment

AW Forum LPG rijders:
                                    [*]Peeka[*]Braaam met een lada niva 1.7, gecombineerd met benzine. anders een veel te hoog verbruik. Ik heb de wagen nog niet lang dus ik zal maar over een paar maanden kunnen zeggen of ik er content van ben. tot nu toe dus wel.[*]Joël zenne pa met een Suzuki Samurai 1.3

*vervolledig de lijst door op quote te klikken en daarna de codes te verwijderen.

hm lukt precies niet gelijk ik het moet

Comment

AW Forum LPG rijders:
                                      • Peeka
                                      • Braaam met een lada niva 1.7, gecombineerd met benzine. anders een veel te hoog verbruik. Ik heb de wagen nog niet lang dus ik zal maar over een paar maanden kunnen zeggen of ik er content van ben. tot nu toe dus wel.
                                      • Joël zenne pa met een Suzuki Samurai 1.3
                                      • Kartfreak
                                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

AW Forum LPG rijders:
                                        • Peeka
                                        • Joël zenne pa met een Suzuki Samurai 1.3
                                        • Kartfreak
                                        • bobo

Comment

• normaalgezien kon ik me hier bij zetten, maar onze auto is net verkocht. LPG en BMW is volgens mij geen goed huwelijk, ik koop er alleszins geen meer!

Comment

Working...
                                          X