Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik tank nu nog goekoper dan een jaar geleden toen ik de tank liet leggen

Comment

• Enkele tijdgeleden stelde ik hier de vraag hoe het kwam dat Oeral LPG mag aanbieden terwijl al hun tankstations onbemand zijn, een sluitend antwoord op die vraag heb ik tot op heden nog altijd niet, maar mijn laatste tankbeurt heb ik toevallig bij hen gedaan. Geen man te bespeuren van Oeral zelf, geen shop of dergelijk, wel hing er een bordje dat je slechts tussen bepaalde uren kon tanken (7 - 19u dacht ik, maar daar wil ik vanaf zijn).
      Hoe dan ook, 'ie staat er nog net onder de 40 centjes...
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• hangt er een camera ?
        niet dat ik er antwoord op weet, ben gewoon kurjeus

Comment

• Heel waarschijnlijk wel, in dit tankstation heb ik er niet speciaal op gelet maar in een ander tankstation van hen ben ik wel zeker dat er eentje hangt...
          Camera of niet, het is en blijft onbemand natuurlijk...

Comment

• ik kan bij mijn station ook snachts onbemand terecht, wel een camera die mss permanent () wordt bekeken ?
            volgens mij wordt het gewoon niet gecontroleerd ?

Comment

• Idd, net zomin als de overheid die gaat controleren of het tankstation al dan niet bemand is blijkbaar

Comment

• Laatst zag ik nog iemand z'n koffertank volgooien en daarbij lag ook een fles die hij achteraf nog aan't vullen was

Bij de lokale JET, bemand tankstation naast drukke weg.

Comment

• ik had ook zoeits voor bij de esso op de noorderlaan, er stond een nagelende oude astra 1.7 d achter me aan te schuiven...die had vanachter gewoon een tankopening net als de mijne...vrij zeker dat het voor zijn campinggas-bus was

Comment

• lpg

Ik heb ook een wagen op lpg. de installatie staat er reeds meer dan 100.000 km in. Bij VW in sommige garages raden ze mij dit ook af als ik het er wou inzetten en ik weet ook dat de garantie niet geldig is. Het probleem is dat er nog veel garages zijn die schrik hebben van lpg of die gewoon geen mechanieker hebben die iets afweet van lpg. Mijn auto is nu 10 jaar en nu ga ik hem wegdoen voor een electronisch probleem zowel op naft als op lpg ( gewoon stilvallen zelf tijdens het rijden). Het is wel zo dat je wagen minder waarde heeft in de tweedehandsmarkt omdat lpg niet mag dienen voor export (bij ev. lekkage zou het gas nooit uit het schip geraken). Het was goed rijden op lpg, maar mijn volgende wagen zal terug een diesel zijn. Als je in België op een schonere brandstof wil rijden wordt je nog eens extra belast ook. Bovendien zijn er nog heel veel openbare parkings waar je met lpg niet in mag. Ik heb hier wel nooit rekening mee gehouden en me gewoon geparkeerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan25
                      Ik heb ook een wagen op lpg. de installatie staat er reeds meer dan 100.000 km in. Bij VW in sommige garages raden ze mij dit ook af als ik het er wou inzetten en ik weet ook dat de garantie niet geldig is. Het probleem is dat er nog veel garages zijn die schrik hebben van lpg of die gewoon geen mechanieker hebben die iets afweet van lpg. Mijn auto is nu 10 jaar en nu ga ik hem wegdoen voor een electronisch probleem zowel op naft als op lpg ( gewoon stilvallen zelf tijdens het rijden). Het is wel zo dat je wagen minder waarde heeft in de tweedehandsmarkt omdat lpg niet mag dienen voor export (bij ev. lekkage zou het gas nooit uit het schip geraken). Het was goed rijden op lpg, maar mijn volgende wagen zal terug een diesel zijn. Als je in België op een schonere brandstof wil rijden wordt je nog eens extra belast ook. Bovendien zijn er nog heel veel openbare parkings waar je met lpg niet in mag. Ik heb hier wel nooit rekening mee gehouden en me gewoon geparkeerd.
                      Mijn Audi 2300 op LPG is destijds toch verkocht voor export (naar Litouwen als ik mij niet vergis). Denk niet dat het veel uitmaakt, ook niet voor Afrika. Zal wel weer een truuk zijn om minder te moeten betalen voor de wagen. Zo is een wagen nooit perfect voor die mannen.

Comment

• Gisteren in sluis geweest, net over de grens belgië-nederland. Ik moest LPG tanken en ben dan maar gestopt bij het dichtstbijzijnde tanktstation. Een Esso in dit geval, LPG aan €0,485/liter Maar 20 liter getankt, genoeg om thuis te geraken en hem hier weer volgegooid aan €0.434/liter!

Comment

• Vanaf woensdag kost LPG maximum 0,495 euro/liter. Dit is een prijsstijging van 0,012 euro/liter.

Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van de schommelingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
                          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2
                            Vanaf woensdag kost LPG maximum 0,495 euro/liter. Dit is een prijsstijging van 0,012 euro/liter.

Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van de schommelingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten.
                            Hij staat nu al bijna op niveau van winterprijzen...dan schat ik dat we komende winter los over €0,50/liter gaan en niet af en toe zoals vorig jaar. Ik heb gisteren getankt aan €0,458/liter, ook al behoorlijk prijzig.

Ben vorige week trouwens naar m'n installateur gemoeten om mijn lpgfilter voor een eerste keer te laten vervangen (30.000km)...10 minuutjes werk en een onnozel filtertje vervangen; 35 euro kwijt en da's volgens mij prijzig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                              Ben vorige week trouwens naar m'n installateur gemoeten om mijn lpgfilter voor een eerste keer te laten vervangen (30.000km)...10 minuutjes werk en een onnozel filtertje vervangen; 35 euro kwijt en da's volgens mij prijzig.
                              is dat gewoon voorgeschreven alle 30000 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                is dat gewoon voorgeschreven alle 30000 ?
                                Voor mijn installatie wel ja, is wel het enigste onderhoud.

Comment

Voor mijn installatie wel ja, is wel het enigste onderhoud.
                                  dankje, nog 15000 voor mij dus te gaan
                                  aloewel ik in feite kompleet nie meer weet op welke km-stand ik de bom heb laten plaatsen

Comment

dankje, nog 15000 voor mij dus te gaan
                                    aloewel ik in feite kompleet nie meer weet op welke km-stand ik de bom heb laten plaatsen
                                    Zou normaal toch in het onderhoudsboekje van je installatie moeten staan? Bij mij staat het zelfs op m'n factuur genoteerd..

Comment

Zou normaal toch in het onderhoudsboekje van je installatie moeten staan? Bij mij staat het zelfs op m'n factuur genoteerd..
                                      bij de visser een OHB en een factuur met details...
                                      nee, ik heb dat allemaal niet...maar ik schat dat ik ondertussen een 15 à 20 k heb afgelegd en zo nou zou het ook niet steken, denk ik

Comment

bij de visser een OHB en een factuur met details...
                                        nee, ik heb dat allemaal niet...maar ik schat dat ik ondertussen een 15 à 20 k heb afgelegd en zo nou zou het ook niet steken, denk ik
                                        Ah, het komt van daar

Comment

• jep, dat verklaart vast wat
                                          maar geen slecht woord over rinus voorts

Comment

Working...
                                          X