Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dankje, nog 15000 voor mij dus te gaan
aloewel ik in feite kompleet nie meer weet op welke km-stand ik de bom heb laten plaatsen
ik heb een LPG filter ook net gestoken, en op de verpakking staat om de 10000-15000 km. maar het is ook al de tweede keer en het was ook 20000 km telkens.
kost wel maar 20 eurots....
bij de visser een OHB en een factuur met details...
nee, ik heb dat allemaal niet...maar ik schat dat ik ondertussen een 15 Ã 20 k heb afgelegd en zo nou zou het ook niet steken, denk ik
Ik heb krak dezelfde installatie laten plaatsen bij vanmeenen voor krak dezelfde prijs als bij de visser, met dat verschil dat ik wel een factuur heb vn de installatie.
Niet onbelangrijk indien men een ongeval heeft met totaalschade waarbij men in zijn recht is,dan heb je tenminste een bewijs om voor te leggen bij de tegenpartij.
Ik heb het al meegemaakt en zelfs met factuur deden die idioten van de verzekering tegenpartij moeilijk.
Maar ik kreeg uiteindelijk toch de installatie terugbetaald en das hetgene wat telt uiteraard.
natuurlijk heb ik een factuur van de installatie, alleen staan de begin-kilometers er niet op en heb ik geen OHB waarin staat dat ik alle 30000 een nieuwe filter nodig heb
't Is niet leuk maar ik zal niet wakker liggen van een prijsstijging meer of minder. Ik rij momenteel met de meest portemonnee- en milieuvriendelijke brandstof, rij 100km voor nog geen 4 EURO en dat doet geen enkele mazoutstoof, laat staan benzinemotor me na!
krijg hier net m'n autobelasting in de bus, waarop ook mijn aanvullende taks op LPG staat vermeld: €148,68...da's duurder geworden heb ik de indruk...
krijg hier net m'n autobelasting in de bus, waarop ook mijn aanvullende taks op LPG staat vermeld: €148,68...da's duurder geworden heb ik de indruk...
nee hoor, al jaar en dag hetzelfde, vroeger 6000 bef
Van 1 tot 7 fiscale PK’s: 89.16 Euros
Van 8 tot 13 fiscale PK’s: 148.68 Euros
14 fiscale PK’s en meer: 208.20 Euros
ik heb een LPG filter ook net gestoken, en op de verpakking staat om de 10000-15000 km. maar het is ook al de tweede keer en het was ook 20000 km telkens.
kost wel maar 20 eurots....
Ik heb gewoon mijn lpg filter los gemaakt en proper gezogen met de stofzuiger en terug geplaatst en vast gezet met knelkoppelingen .
Dit las is hier eerder:" Een LPG installatie valt of staat met de al dan niet goede plaatsing in de eerste plaats en de wagen moet er ook wel geschikt voor zijn(kleppen uit gehard staal...) en dan kun je lekker veel km's bollen op een vrij goedkope manier".
Ik heb een splinternieuwe Peugeot 807 2.0 benzine. Sinds mei rij ik ermee. Ik doe enorm veel korte stadsritten en mijn verbruik lag gemidd op 15.5 l/km. Door een lange vakantietrip naar frankrijk zit ik nu op 12.5 gemid. Ik doe een 12.000 km/jaar en schat dat mijn jaarverbruik dan rond de 14-14.5/liter benzine zal liggen.
Ik heb daarom besloten om een LPG installatie te laten plaatsen. Daar ik een nieuwe wagen heb, kan ik enkel de door Peugeot erkende AG installatie plaatsen, wil ik mijn garantie behouden. De Roover uit St-Truiden werd mij door de AG-verdeler DEBI, aangeraden. Ikzelf woon in Antwerpen dus de afstand tot de plaatser kan tellen!
Zijn er eventueel opmerkingen van kenners betreffende dit uitgestippelde plan?
Ik lees dat LPG eerst op benzine start. Zou ik niet erg veel benzine verbruiken met vele korte stadsritten?
Er zou een ringtank van 67 liter geplaatst worden. De wagen weegt bovendien al 1700 kg dacht ik. Een erg zware wagen dus. Is het dan nog aangewezen om op LPG te rijden?
Heeft een Peugeot 807 kleppen uit gehard staal (niet dat ik weet wat die kleppen zijn, maar ik citeer een kenner...) ?
Moet men dikwijls voor afstelling terug naar de installateur (dat zou dan een goede 200 km zijn heen/terug) ?
Zijn er pos of neg gegevens over hat samengaan van een Peugeot met lpg?
Ik lees hier dat er ook een autocontrole is na plaatsing. Dit zal ik zelf moeten doen. Wat is de kostprijs van dergelijke keuring en is er daarna nog een jaarlijkse controle specifiek van de lpg-tank? Met mijn nieuwe wagen moet ik immers 4 jaar niet meer naar de autocontrole!
ik heb deze morgen een bmw e30 318i op LPG horen draaien, en NOOIT VAN MIJN LEVEN WIL IK LPG
net of hij op 3 poten draait met lucht in de benzineleidingen
nuja alst voor de goedkoop is kan je dat wel doen...
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment