Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
er is nix boven een kleine (-2 liter) diesel met automaat als je zuinig wil karren en nog iets of wat pit wil overhouden in een zware wagen
als je dat met een 1800 16v, in wills plaats, moet doen dan wordt je niet echt vrolijk
Ja, maar de 1.8l benzine is niet in combinatie met automaat te krijgen. Als je daar nog iet of wat van vermogen aan de wielen wil hebben moet je er de vcu en de aandrijfassen naar de achterwielen vantussen halen en alleen met FWD bollen.
... Maar om zich een idioot (direct/911turbo of verbloemd/M3'er) te laten noemen door de eerste de beste nul, nitwit of betweter die toevallig andere regeltjes of ideetjes heeft van wat nodig is om zuinig door het leven te gaan of hoe anderen zich zouden moeten gedragen is er over. Mvg
Om maar nog eens te zeggen: catalogeer nu toch eens niet de mensen met een zware diesel die weinig km's doen in 1 kotje. Wij zeggen ook niet van jullie dat jullie wrek zijn.
ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas
Ik ben ook geneigd om te zeggen dat ik het niet neem, maar als ik de kans krijg een benz-oldie met V8 te rijden als daily, pleur ik er toch snel een LPG-tankje in hoor.
Liever een V8 op LPG dan een 4 of 6-cil op benzine.
Ook op Dodge Ram's en Hemi's zou ik LPG prefereren.
neeneen, een basis Benz zijn zo van die voorwielaangedreven klasse A en B vrouwenottokes met 34 pk
schande van het merk in feite, maar bon
ontopic : LPG is lekker goedkoop, maar ik neem nooit een wagen op gas, net zomin als verwarming thuis op gas
Idem hier, voor we getrouwd waren heeft m'n (nu) vrouw in de badkamer een ontploffingske van aardgas meegemaakt veroorzaakt door een warmwatergeyser (Bulex in de volksmond), achter haar was het midden van de vloer, zo'n goeie meter in diameter, gans weggeslagen en daaronder gaapte een gat van zo'n 3 meter diep waaronder de onderste treden van een marmeren trap te zien waren, stel u voor dat ze er doorgevallen was. Vraag me niet of we op aardgas koken of verwarmen.
Comment