Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    Het verschil per streek is enorm
    tis ni te doen, toen ik voor 7 tankte stonden andere stations aan 12 (das maar 5 frank maar bijna + 100%)

natuurlijk liggen wij in apen dicht bij de bron en zijn de transportkosten lager

Comment

• Maximumprijs LPG lager

Vanaf vrijdag wordt LPG goedkoper. Voor een liter lpg motorbrandstof betaal je nog max 0,4790 euro (-0,0030).

De prijswijzigingen zijn het gevolg van de schommelingen van de noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (Belga 12:14)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        als jij in't waasland woont, waarom ga je dan niet bij violetta

het station met de glimlach
        Waar juist is dat eigenlijk? Was dat niet de omgeving Zwijdrecht? Voor de glimlach wil ik wel een ommetje maken om te gaan tanken!

Comment

Bekijk het positief: het is veel properder voor je motor.
          Dat is een feit, de motorolie blijft lang proper en er is geen vuile koolaanslag meer.

Comment

Het verschil per streek is enorm. In Limburg tank je voor een 37 à 39 €-cent per liter.
            Pfffff, ik ga moeten verhuizen naar de Limburg denk ik...., das pas goedkoop tanken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum
              Waar juist is dat eigenlijk? Was dat niet de omgeving Zwijdrecht? Voor de glimlach wil ik wel een ommetje maken om te gaan tanken!
              afrit beveren, langs de kant van ideal-motors, de motorzaak

aan de andere kant is een fina station ook met gas aan dezelfde prijs, maar die hebben geen spaarkaart

Comment

afrit beveren, langs de kant van ideal-motors, de motorzaak

aan de andere kant is een fina station ook met gas aan dezelfde prijs, maar die hebben geen spaarkaart
                Prachtig, ik zit heel regelmatig bij idealmotor omdat mijne moto vandaar komt, dus kan ik evengoe daar tanken als ik er met de wagen ben!

Comment

• tis blijkbaar toch zwijndrecht

dit is hun site, lpg-pomp is 24/7 open

Vio heeft filialen verspreid over provincie Antwerpen & Oost-Vlaanderen. Bekijk hier alle adresgegevens, openingsuren en mogelijke services.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum
                    Pfffff, ik ga moeten verhuizen naar de Limburg denk ik...., das pas goedkoop tanken!
                    Het Waasland is dat in de Antwerpen of in de Oost-Vlaanderen ?

(Limburgers zijn daar nogal gevoelig voor dat men alleen hun provincie als de Limburg aangeeft en niet zoals de andere provincies, zonder de ervoor.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
                      Het Waasland is dat in de Antwerpen of in de Oost-Vlaanderen ?

(Limburgers zijn daar nogal gevoelig voor dat men alleen hun provincie als de Limburg aangeeft en niet zoals de andere provincies, zonder de ervoor.)
                      De verre Oosten of Het verre Oosten?

Comment

• allemaal sjaloekies

Comment

allemaal sjaloekies
                          Of Limburgers.

Comment

• limburgers zijn ook sjaloekies

Comment

• daarstraks mijn tank vol gegooid (net iets meer dan 44l) aan €0.389

Bij de lokale jet staat diezelfde primagaz aan €0.44...

jaja, ik weet het, er zijn er waar ge nog vlot 2 cent goedkoper kunt tanken (limburg), maar voor mij is dit het goedkoopste zonder daarvoor een half uur te moeten rijden

Comment

• ringtank

Ik heb nu enkele weken een LPG installatie. Ik heb nog enkele vragen.
                                Eén ervan wil ik nu reeds stellen: moet een LPG ringtank niet waterpas geplaatst worden?

Mijn ringtank in mijn peugeot 807 werd ipv reservewiel geplaatst onderaan de wagen. Daar ik maar ongeveer 42,8 liter kan tanken voor een ringtank van 61 liter kom ik maar aan een capaciteit van 70%. Nu ben ik eens gaan nakijken hoe de tank hangt. Ze heeft een breedte van 65 cm. Naar de voorzijde van de wagen toe hangt zij een 23,2 cm van de grond. Naar de achterzijde van de wagen hangt zij 27 cm van de grond. Erg schuin me dunkt voor een meting die misschien 50 cm van elkaar lag. Ik zou denken dat men dergelijke tanken toch op zijn minst waterpas zou hangen om een optimaal gebruik te garanderen. Kan dit hoogteverschil niet de oorzaak zijn van de beperkte 70% capaciteit? En waarom werd ze dan schuin gehangen?

Comment

• Staat daar geen "kruis" op de tank? Daaraan kan je zien in welke positie de tank moet hangen.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• het is nu algemeen geweten dat LPG/LPI niet goed gaat met Turbomotoren maar hoe zit het met motoren met compressors? gaat dat?

Comment

• volgens van meenen wel, maar volgens hen draait een turbo ook perfect op gas, dusja...

weet iemand een pomp in het antwerpse die onder de € .4 duikt ?

Comment

• handige calculator

Comment

• Hypothetische vraag.

Stel, je zoekt een degelijke wagen op gas aan een schappelijke prijs. Je merkt op dat Nederlanders veel meer op gas rijden dan Belgen en er bijgevolg ook meer occasie's te vinden zijn bij de kezen dan hier. Wat zijn de stappen die je moet ondernemen indien je zo'n wagen koopt in NL?

Comment

Working...
                                          X