Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
daarstraks mijn tank vol gegooid (net iets meer dan 44l) aan €0.389 Bij de lokale jet staat diezelfde primagaz aan €0.44...
jaja, ik weet het, er zijn er waar ge nog vlot 2 cent goedkoper kunt tanken (limburg), maar voor mij is dit het goedkoopste zonder daarvoor een half uur te moeten rijden
Mijn ringtank in mijn peugeot 807 werd ipv reservewiel geplaatst onderaan de wagen. Daar ik maar ongeveer 42,8 liter kan tanken voor een ringtank van 61 liter kom ik maar aan een capaciteit van 70%. Nu ben ik eens gaan nakijken hoe de tank hangt. Ze heeft een breedte van 65 cm. Naar de voorzijde van de wagen toe hangt zij een 23,2 cm van de grond. Naar de achterzijde van de wagen hangt zij 27 cm van de grond. Erg schuin me dunkt voor een meting die misschien 50 cm van elkaar lag. Ik zou denken dat men dergelijke tanken toch op zijn minst waterpas zou hangen om een optimaal gebruik te garanderen. Kan dit hoogteverschil niet de oorzaak zijn van de beperkte 70% capaciteit? En waarom werd ze dan schuin gehangen?
Stel, je zoekt een degelijke wagen op gas aan een schappelijke prijs. Je merkt op dat Nederlanders veel meer op gas rijden dan Belgen en er bijgevolg ook meer occasie's te vinden zijn bij de kezen dan hier. Wat zijn de stappen die je moet ondernemen indien je zo'n wagen koopt in NL?
Comment