Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is het doenbaar om op een auto met 160000km LPG te leggen?
hangt ervan af welke wagen en in welke staat die is. Mijn 525i had 168000 km en in prima staat. Intussen heb ik na bijna 2 jaar er 233000 en nog niet het minste probleem (1 maal de injectoren vervangen in garantie).
dus waarom niet?
Door in lpg te "investeren" zouden ze voor minder geld meer CO2-resultaat behalen. + We zitten hier met een NOx-probleem waar we niet vanaf geraken door te investeren in Chileense propere lucht.
Ik heb meer de gedachte dat er weer een paar man in de regering zich zit te verrijken i.p.v. dat het milieu er beter van wordt.
Voor ons landje en vooral voor mij. Nu kost een litertje peanuts. Als alle dieselrijders plots gaan gassen zal de prijs wel stijgen.
Laat ons ook niet vergeten dat LPG een restproduct is van de raffinage, in tegenstelling tot aardgas. Geen naft en dieselrijders meer is ook geen LPG meer om het cru te stellen.
Voor mij mag 't zo blijven.
Ik rij m'n wagentje op tot hij niet meer kan, zo verlies ik geen restwaarde tov een diesel en ik steek iedere maand een mooie som geld in m'n zakken.
Vandaag gaan tanken aan 0.359
Ik merk trouwens ook dat ik meer km's kan doen met een volle bak, niets dan positief nieuws dus
Getverdemme, da's goedkoop! Primagaz?
Ik heb daarstraks bij de goedkoopste in de regio getankt, op de baan tussen scherpenheuvel - rillaar, daar is een Esso en tank je nu primagaz aan 0.371!
De JET waar ik anders vaak tank rekent voor diezelfde primagaz momenteel 0.423!
Comment