Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarnet gaan tanken.
    43,79 liter op 463km = een verbruik van 9,45 liter. Nie slecht al zeg ik het zelf.
    De literprijs voor lpg bedroeg 0,449euro dus betaal ik 4,24euro voor 100km te bollen. Wederom nie slecht, daar kan zelfs geen diesel tegenop die pakweg 6 liter verbruikt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
      Daarnet gaan tanken.
      43,79 liter op 463km = een verbruik van 9,45 liter. Nie slecht al zeg ik het zelf.
      De literprijs voor lpg bedroeg 0,449euro dus betaal ik 4,24euro voor 100km te bollen. Wederom nie slecht, daar kan zelfs geen diesel tegenop die pakweg 6 liter verbruikt!
      nope, en nu verhofstadt van plan is een lap bij de dieselprijs te doen zeker niet. Lang leve LPG!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        nope, en nu verhofstadt van plan is een lap bij de dieselprijs te doen zeker niet. Lang leve LPG!
        Mijn plannen om ooit nog een diesel aan te schaffen zijn bij deze wel helemaal opgeborgen.
        Het zal bij LPG blijven, en ben er met de dag meer en meer content mee!

Comment

• 'k heb het hier al vaak gezegd, de pro-dieselaars spreken dat tegen & met sterke argumenten maar 't verschil is mits goed rekenen en uitkijken miniem (verschil diesel/LPG).

Ik heb een jonge occasie benzine gekocht & er LPG laten inplaatsen. Een zelfde wagen in diesel kostte me immers evenveel als benzine+LPG-intallatie samen. Ik rij nu 33% goedkoper dan met diesel en bij eventuele verkoop gaat de LPG-installatie eruit en wordt de wagen als benzinevoertuig verkocht. Supergoedkoop gereden, reeds een LPG-installatie voor in m'n volgende wagen...

Comment

• Enigste klagen dat ik heb aan mijn wagen op LPG is dat er 0,0% rijplezier aan is

Dat ding is gewoon niet vooruit te branden en als ik een inhaalbeweging wil maken moet ik goed plannen. Op benzine is het niet veel beter, maar op LPG is het huilen met de pet op. Als je dan de power voelt dat zo'n moderne diesel op overschot heeft...

Achja, dan zal mijn volgende een Golf GTI op LPI moeten zijn zeker?

Comment

• Zullen we ons effe wat profileren op het forum?

Edit: tjonge wat vloekt dat zeg, Ferrari lover, Mustang lover en dan LPG eronder. Van hypocriet zijn gesproken!
              Ach, ik heb geen ferrari en de mustang staat momenteel stil.
              Last edited by ; 17/03/2007, 16:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                Enigste klagen dat ik heb aan mijn wagen op LPG is dat er 0,0% rijplezier aan is

Dat ding is gewoon niet vooruit te branden en als ik een inhaalbeweging wil maken moet ik goed plannen. Op benzine is het niet veel beter, maar op LPG is het huilen met de pet op. Als je dan de power voelt dat zo'n moderne diesel op overschot heeft...

Achja, dan zal mijn volgende een Golf GTI op LPI moeten zijn zeker?
                tja dan had je misschien toch iets sterkers gekocht

LPG is juist interessanter als het gaat om zwaardere motoren, door de lagere aanschaffingsprijs tweedehands en de grotere besparing tov benzine. Enige waar je rekening mee dient te houden is extra taksen en wat duurder onderhoud, maar daarvoor krijg je wel iets in de plaats...
                Last edited by ; 17/03/2007, 19:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door axeldb Bekijk Berichten
                  tja dan had je misschien toch iets sterkers gekocht

LPG is juist interessanter als het gaat om zwaardere motoren, door de lagere aanschaffingsprijs tweedehands en de grotere besparing tov benzine. Enige waar je rekening mee dient te houden is extra taksen en wat duurder onderhoud, maar daarvoor krijg je wel iets in de plaats...
                  Tja, ik heb de wagen overgenomen van mijn vader en dan na een jaar pas besloten LPG te leggen. Veel keuze qua motorisatie had ik dus niet.

Maar inderdaad, een 2 liter op LPI zou pakken aangenamer zijn.

Comment

• Iemand een suggestie waar ik het beste kan gaan voor een nieuwe lpg, lpi installatie voor een BMW 528i (regio Limburg)
                    'K heb vroeger met mijn E36 een 120k km met een LPG injectiesysteem gedaan met cylindertank in de koffer...
                    Dit kwam van een erkende installateur uit Neerpelt
                    Daarna een tijdje met een M3 rondgereden & nu een daily cruiser gekocht om wat km's te maken.....
                    Deze keer zou het wel in de plaats van het reservewiel moeten zijn..
                    Welke installatie raden jullie connaisseurs mij aan & waar kan ik ze best laten plaatsen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lectra Bekijk Berichten
                      Iemand een suggestie waar ik het beste kan gaan voor een nieuwe lpg, lpi installatie voor een BMW 528i (regio Limburg)
                      'K heb vroeger met mijn E36 een 120k km met een LPG injectiesysteem gedaan met cylindertank in de koffer...
                      Daarna een tijdje met een M3 rondgereden & nu een daily cruiser gekocht om wat km's te maken.....
                      Welke installatie raden jullie connaisseurs mij aan & waar kan ik ze best laten plaatsen ?
                      niet in je regio, maar als je bereid bent je te verplaatsen, kan ik LPG Vanmeenen beslist aanrade. rijd yelf met een 525i, reeds 70000 probleemloze kms. kostprijs incl 77l tak was 2500 euro.

uit interesse: van welk jaar is je 528, hoeveel kms, en heb je hem speciaal gekocht om te laten ombouwen?

Comment

uit interesse: van welk jaar is je 528, hoeveel kms, en heb je hem speciaal gekocht om te laten ombouwen?
                        Kmstand is bijna 110k
                        Bouwjaar is '97
                        Wat bedoel je precies met ombouwen ?
                        Ombouwen naar LPG, LPI ?

Comment

Kmstand is bijna 110k
                          Bouwjaar is '97
                          Wat bedoel je precies met ombouwen ?
                          Ombouwen naar LPG, LPI ?
                          wel ja heb je de auto speciaal gekocht met gedachte hem om te bouwen, of heb je hem al langer?

Comment

wel ja heb je de auto speciaal gekocht met gedachte hem om te bouwen, of heb je hem al langer?
                            Ik heb de auto pas gekocht vnl. omdat ik iets groter nodig had & het imho de juiste moment was om mijn M3 te verkopen als ik er nog een redelijke prijs voor wou hebben...
                            Nu d8 ik dus waarom eigenlijk niet terug lpg, lpi inbouwen
                            Het voorbije jaar heb ik er meer dan 30k gedaan met de M & dit jaar gaan het er nog meer zijn dus eigenlijk moet ik niet twijfelen....

Comment

Iemand een suggestie waar ik het beste kan gaan voor een nieuwe lpg, lpi installatie voor een BMW 528i (regio Limburg)
                              De mijne is gelegd bij LPG de Roover in sint-truiden. Proper werk geleverd, maar ik ga waarschijnlijk niet meer tot daar rijden, wegens te ver om comfortabel te zijn. Hij legt het merk AG.

WEBSITE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                Daarnet gaan tanken.
                                Nu iedere dieselwagen een filtertje zal nodig hebben die de consument een ruige 500 euro zal kosten wordt de winst voor ons, LPGrijders, wederom groter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Nu iedere dieselwagen een filtertje zal nodig hebben die de consument een ruige 500 euro zal kosten wordt de winst voor ons, LPGrijders, wederom groter.
                                  Inderdaad, zo is dat, dat geeft ons, de milieubewuste LPG'ers, toch weer een niet te versmaden gevoel dat we goed bezig zijn

Comment

• den total is duurder geworden tov violetta

.413/.390

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

den total is duurder geworden tov violetta

.413/.390
                                      Lees ik dat goed, .390 bij violetta, op dezen moment???
                                      Ik mag al content zijn dat ik hier int stad een pomp vind aan .449.

Comment

• jaaaaa, en nog eens extra korting met de spaarkaart

ik schreeuw dat al bijna 3 jaar tegen je

Comment

Working...
                                        X