Qatar-airways wil vliegen op aardgas:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Daarnet gaan tanken.
43,79 liter op 463km = een verbruik van 9,45 liter. Nie slecht al zeg ik het zelf.
De literprijs voor lpg bedroeg 0,449euro dus betaal ik 4,24euro voor 100km te bollen. Wederom nie slecht, daar kan zelfs geen diesel tegenop die pakweg 6 liter verbruikt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenDaarnet gaan tanken.
43,79 liter op 463km = een verbruik van 9,45 liter. Nie slecht al zeg ik het zelf.
De literprijs voor lpg bedroeg 0,449euro dus betaal ik 4,24euro voor 100km te bollen. Wederom nie slecht, daar kan zelfs geen diesel tegenop die pakweg 6 liter verbruikt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtennope, en nu verhofstadt van plan is een lap bij de dieselprijs te doen zeker niet. Lang leve LPG!
Het zal bij LPG blijven, en ben er met de dag meer en meer content mee!
Comment
-
'k heb het hier al vaak gezegd, de pro-dieselaars spreken dat tegen & met sterke argumenten maar 't verschil is mits goed rekenen en uitkijken miniem (verschil diesel/LPG).
Ik heb een jonge occasie benzine gekocht & er LPG laten inplaatsen. Een zelfde wagen in diesel kostte me immers evenveel als benzine+LPG-intallatie samen. Ik rij nu 33% goedkoper dan met diesel en bij eventuele verkoop gaat de LPG-installatie eruit en wordt de wagen als benzinevoertuig verkocht. Supergoedkoop gereden, reeds een LPG-installatie voor in m'n volgende wagen...
Comment
-
Enigste klagen dat ik heb aan mijn wagen op LPG is dat er 0,0% rijplezier aan is
Dat ding is gewoon niet vooruit te branden en als ik een inhaalbeweging wil maken moet ik goed plannen. Op benzine is het niet veel beter, maar op LPG is het huilen met de pet op. Als je dan de power voelt dat zo'n moderne diesel op overschot heeft...
Achja, dan zal mijn volgende een Golf GTI op LPI moeten zijn zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenEnigste klagen dat ik heb aan mijn wagen op LPG is dat er 0,0% rijplezier aan is
Dat ding is gewoon niet vooruit te branden en als ik een inhaalbeweging wil maken moet ik goed plannen. Op benzine is het niet veel beter, maar op LPG is het huilen met de pet op. Als je dan de power voelt dat zo'n moderne diesel op overschot heeft...
Achja, dan zal mijn volgende een Golf GTI op LPI moeten zijn zeker?
LPG is juist interessanter als het gaat om zwaardere motoren, door de lagere aanschaffingsprijs tweedehands en de grotere besparing tov benzine. Enige waar je rekening mee dient te houden is extra taksen en wat duurder onderhoud, maar daarvoor krijg je wel iets in de plaats...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door axeldb Bekijk Berichtentja dan had je misschien toch iets sterkers gekocht
LPG is juist interessanter als het gaat om zwaardere motoren, door de lagere aanschaffingsprijs tweedehands en de grotere besparing tov benzine. Enige waar je rekening mee dient te houden is extra taksen en wat duurder onderhoud, maar daarvoor krijg je wel iets in de plaats...
Maar inderdaad, een 2 liter op LPI zou pakken aangenamer zijn.
Comment
-
Iemand een suggestie waar ik het beste kan gaan voor een nieuwe lpg, lpi installatie voor een BMW 528i (regio Limburg)
'K heb vroeger met mijn E36 een 120k km met een LPG injectiesysteem gedaan met cylindertank in de koffer...
Dit kwam van een erkende installateur uit Neerpelt
Daarna een tijdje met een M3 rondgereden & nu een daily cruiser gekocht om wat km's te maken.....
Deze keer zou het wel in de plaats van het reservewiel moeten zijn..
Welke installatie raden jullie connaisseurs mij aan & waar kan ik ze best laten plaatsen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lectra Bekijk BerichtenIemand een suggestie waar ik het beste kan gaan voor een nieuwe lpg, lpi installatie voor een BMW 528i (regio Limburg)
'K heb vroeger met mijn E36 een 120k km met een LPG injectiesysteem gedaan met cylindertank in de koffer...
Daarna een tijdje met een M3 rondgereden & nu een daily cruiser gekocht om wat km's te maken.....
Welke installatie raden jullie connaisseurs mij aan & waar kan ik ze best laten plaatsen ?
uit interesse: van welk jaar is je 528, hoeveel kms, en heb je hem speciaal gekocht om te laten ombouwen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door axeldb Bekijk Berichtenuit interesse: van welk jaar is je 528, hoeveel kms, en heb je hem speciaal gekocht om te laten ombouwen?
Bouwjaar is '97
Wat bedoel je precies met ombouwen ?
Ombouwen naar LPG, LPI ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lectra Bekijk BerichtenKmstand is bijna 110k
Bouwjaar is '97
Wat bedoel je precies met ombouwen ?
Ombouwen naar LPG, LPI ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door axeldb Bekijk Berichtenwel ja heb je de auto speciaal gekocht met gedachte hem om te bouwen, of heb je hem al langer?
Nu d8 ik dus waarom eigenlijk niet terug lpg, lpi inbouwen
Het voorbije jaar heb ik er meer dan 30k gedaan met de M & dit jaar gaan het er nog meer zijn dus eigenlijk moet ik niet twijfelen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lectra Bekijk BerichtenIemand een suggestie waar ik het beste kan gaan voor een nieuwe lpg, lpi installatie voor een BMW 528i (regio Limburg)
WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenDaarnet gaan tanken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenNu iedere dieselwagen een filtertje zal nodig hebben die de consument een ruige 500 euro zal kosten wordt de winst voor ons, LPGrijders, wederom groter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
den total is duurder geworden tov violetta
.413/.390
Ik mag al content zijn dat ik hier int stad een pomp vind aan .449.
Comment
Comment