Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op donderdag 21 juni wordt LPG goedkoper. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende prijsnoteringen van de olieproducten op de internationale markten.
Voor LPG betaalt men vanaf donderdag maximum 0,494 €/liter (een daling van 0,003 €/l).
Heeft iemand links met informatie over de huidige audi A8 op lgp? E.g tankmaten, of de aansluiting mooi achter de benzineklep weg te werken is, meest aangewezen installatie voor een W12, ...
Ik heb al eens contact opgenomen met "vanmeenen" (=bigas installatie), maar ze hadden toen nog geen ervaring met het W12 model, ze wouden het wel een try-out geven maar 'k vond dat toch niet zo goed klinken
Dit topic even van onder het stof halen, wel met minder prettig nieuws voor de gassers...
Ik ga straks wss nog wat liters in de mijne gieten.
Straf, normaal zakt de LPG prijs altijd in de zomer t.o.v. de wintermaanden, nu is de prijs deze zomer kwasi niks gezakt, praktisch enkel maar gestegen.
Straf, normaal zakt de LPG prijs altijd in de zomer t.o.v. de wintermaanden, nu is de prijs deze zomer kwasi niks gezakt, praktisch enkel maar gestegen.
Wat vooral te maken heeft met de wisselende samenstelling van LPG, natuurlijk. LPG (Liquified Petrolium Gas) is een mengsel van propaan en butaan. Propaan wordt sneller vloeibaar dan butaan (-40°C denk ik, en +5°C voor butaan, ongeveer). Daarom dat in de zomer de samenstelling iets anders is dan in de winter.
ok..lpg..goedkoper kan ni..da dachten we enkele jaren geleden..
LPG is milieuvriendlijk.. en enkele jaren geleden was da goedkoop.. maar nu is da wel verdubbeld...!!
en vele lpg gebruikers weten ni eens da je om de 3 a 4 volle lpg tanks je ook met benzine meot rijden...
benzine is natte verbranding..lpg is droge verbranding....
anders doet de motor raar..ik heb dat voorgehad..
probleem is: vadertje staat heeft ons dik afgerpt door ons slecht te informeren en door ons dik extra tax te betalen voor lpg, plus lpg is in het buitenland ni echt goedkoop + je meot de tankstations goed weten liggen..
VADERTJE STAAT KAN DE POT OP met hun achterbakse leugens!!!!!
wij de lpg mensen worden dik alng salle kanten afgeript door de staat!!
Wat vooral te maken heeft met de wisselende samenstelling van LPG, natuurlijk. LPG (Liquified Petrolium Gas) is een mengsel van propaan en butaan. Propaan wordt sneller vloeibaar dan butaan (-40°C denk ik, en +5°C voor butaan, ongeveer). Daarom dat in de zomer de samenstelling iets anders is dan in de winter.
Dat wist ik ook wel, feit is dat in de zomer de verhouding butaan/propaan in het voordeel is van het veel goedkopere butaan en dat dit het eerste jaar is dat we daar helemaal niks van merken aan de pomp, integendeel het is nu nog duurder dan in de winterperiode.
Ik dacht dat men net aan het besparen was op de plastiekproduktie, de warenhuizen GB en Delhaize zijn alvast gestopt met het gratis uitdelen van zakjes en velen zijn al gevolgd.
was eigelijk een beetje een lacherig antwoord van me
maar dat de ketens geen plastic meer leveren kadert meer in een besparingsoperatie dan wat anders...nu kopen we elke keer een dikke zware plastic zak, omdat we de vorige toch weer zijn vergeten (ik spreek vooral voor mezelf)
Comment