Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor de installatie (alleen het systeem) komt het ongeveer op een 2100€ exclusief BTW!

mvg

Comment

• ca c'est beaucoup

maja voor een v8 zal't wel ietskes meer zijn zeker

Comment

• ja was er ook wel van verschoten... dan zal hij ook wel tip top inorde moeten zijn hé :-)

Comment

• Op donderdag 21 juni wordt LPG goedkoper. Deze prijsdaling is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de dalende prijsnoteringen van de olieproducten op de internationale markten.

Voor LPG betaalt men vanaf donderdag maximum 0,494 €/liter (een daling van 0,003 €/l).
          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• naais.

Comment

• Heeft iemand links met informatie over de huidige audi A8 op lgp? E.g tankmaten, of de aansluiting mooi achter de benzineklep weg te werken is, meest aangewezen installatie voor een W12, ...

Ik heb al eens contact opgenomen met "vanmeenen" (=bigas installatie), maar ze hadden toen nog geen ervaring met het W12 model, ze wouden het wel een try-out geven maar 'k vond dat toch niet zo goed klinken

Comment

• probeer rinus eens

bettestraat 27b in stekene

Comment

• De prijs is weer gezakt merkte ik gisteren! Ik zit weer op de vertrouwde 0.379€/l
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dit topic even van onder het stof halen, wel met minder prettig nieuws voor de gassers...

Voor LPG betaalt men vanaf vrijdag maximum 0,514 €/liter (een stijging van 0,020 €/l).
                    Ik ga straks wss nog wat liters in de mijne gieten.
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                      Dit topic even van onder het stof halen, wel met minder prettig nieuws voor de gassers...

Ik ga straks wss nog wat liters in de mijne gieten.
                      Straf, normaal zakt de LPG prijs altijd in de zomer t.o.v. de wintermaanden, nu is de prijs deze zomer kwasi niks gezakt, praktisch enkel maar gestegen.

Comment

• Kut he, die prijsstijgingen...

Ik zat met m'n honda crv op een gemiddeld verbruik van 52 liter voor 380 km...

Normaal rij ik daarmee zo'n 420 km...

Zou dat kunnen liggen aan de airco??? (staat nu wat meer op dan anders)

Met benzine had ik gem 10 l/100 km...

en nu 13.6 l/100 km..... + nog wat horten en stoten soms...

Kutinstallatie staat volgens mij nog niet op punt... (ben als eens binnnengeweest in erpe-mere maar ni veel beterschap ((

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                          Straf, normaal zakt de LPG prijs altijd in de zomer t.o.v. de wintermaanden, nu is de prijs deze zomer kwasi niks gezakt, praktisch enkel maar gestegen.
                          Wat vooral te maken heeft met de wisselende samenstelling van LPG, natuurlijk. LPG (Liquified Petrolium Gas) is een mengsel van propaan en butaan. Propaan wordt sneller vloeibaar dan butaan (-40°C denk ik, en +5°C voor butaan, ongeveer). Daarom dat in de zomer de samenstelling iets anders is dan in de winter.
                          Last edited by ; 03/08/2007, 00:28.

Comment

• ter info: mijn 1994 BMW 525i touring op LPG is te koop. Technisch zeer goed staat.
                            zie http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=24516
                            of http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=12104 voor mijn auto topic

thanks
                            axel

Comment

• lpg: gepakt door vadertje staat

ok..lpg..goedkoper kan ni..da dachten we enkele jaren geleden..
                              LPG is milieuvriendlijk.. en enkele jaren geleden was da goedkoop.. maar nu is da wel verdubbeld...!!
                              en vele lpg gebruikers weten ni eens da je om de 3 a 4 volle lpg tanks je ook met benzine meot rijden...
                              benzine is natte verbranding..lpg is droge verbranding....
                              anders doet de motor raar..ik heb dat voorgehad..

probleem is: vadertje staat heeft ons dik afgerpt door ons slecht te informeren en door ons dik extra tax te betalen voor lpg, plus lpg is in het buitenland ni echt goedkoop + je meot de tankstations goed weten liggen..

VADERTJE STAAT KAN DE POT OP met hun achterbakse leugens!!!!!

wij de lpg mensen worden dik alng salle kanten afgeript door de staat!!

Comment

• ik rijd nooit op benzine
                                enkel met een 260 se had ik 10 jaar geleden last van verschaalde injectoren, maar what the heck ik reed steeds op gas

de prijs is idd vedubbeld op 14 jaar tijd, maar in centen minder als benzine-of dieselrijders

in belgie is de gas het goekoopst, zelfs die 208 euri extra die ik moet betalen doe ik met 'plezier'

het wordt wel miskend als groene brandstof, daarin geef ik je gelijk

Comment

• + het feit dat ik groen rijd (nu niet meer ) gaf mij een goei gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                    Wat vooral te maken heeft met de wisselende samenstelling van LPG, natuurlijk. LPG (Liquified Petrolium Gas) is een mengsel van propaan en butaan. Propaan wordt sneller vloeibaar dan butaan (-40°C denk ik, en +5°C voor butaan, ongeveer). Daarom dat in de zomer de samenstelling iets anders is dan in de winter.
                                    Dat wist ik ook wel, feit is dat in de zomer de verhouding butaan/propaan in het voordeel is van het veel goedkopere butaan en dat dit het eerste jaar is dat we daar helemaal niks van merken aan de pomp, integendeel het is nu nog duurder dan in de winterperiode.

Comment

• we hebben veel gas nodig om plastiek te maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        we hebben veel gas nodig om plastiek te maken
                                        Ik dacht dat men net aan het besparen was op de plastiekproduktie, de warenhuizen GB en Delhaize zijn alvast gestopt met het gratis uitdelen van zakjes en velen zijn al gevolgd.

Comment

• was eigelijk een beetje een lacherig antwoord van me

maar dat de ketens geen plastic meer leveren kadert meer in een besparingsoperatie dan wat anders...nu kopen we elke keer een dikke zware plastic zak, omdat we de vorige toch weer zijn vergeten (ik spreek vooral voor mezelf)

Comment

Working...
                                          X