Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
    Vanuit Nederland:
    Inderdaad, dit is in Nederland, in belgie zie ik dat nog niet te gauw gebeuren want de gemiddelde belg wordt geboren met een mazoutketel in zijn maag,die zijn hier nie slimmer

Comment

• Voila, nog es binnengeweest bij vinck...

volgens mij staat m nu prima, geen schokken meer, en hij zou minder moeten verbruiken...

kben curieus...

greeetz
      wanneer o wanneer ga ik eindelijk winst maken met m'n gasinstallatie? kben zooo ongedurig ;-)

Comment

• Laten we hopen dat nu alles in orde is hè. Ik ben benieuwd. Enig idee wat ze juist gedaan hebben?
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
          Inderdaad, dit is in Nederland, in belgie zie ik dat nog niet te gauw gebeuren want de gemiddelde belg wordt geboren met een mazoutketel in zijn maag,die zijn hier nie slimmer
          Van de dag dat LPG rijden goedkoper wordt dan dieselrijden (wat in Nederland nu 't geval is) is het ook van dat in België.

Comment

• Wat hij gedaan heeft???
            hmmm, ff kijken.

laptop aangesloten.
            laptop opgestart.
            calibratieprogramma : (soort resetten van alle gegevens)

zeker 2 minuten op 3000 toeren blijven gasgeven, nog wa zitten veranderen 0-10-15-20 stond er daar op... wat aangepast en voila, gedaan.

volgende keer (als dat er nog komt) es ten goeie vragen wat hij juist doet.

Comment

• Vandaag nog 'ns voor 't eerst sinds langs opnieuw bij All-Gas gaan tanken. Zeer vriendelijk daar trouwens! Ik beweerde hier ooit dit

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
              ...Hier maken ze hun LPG zelf heb ik mij laten wijsmaken...
              'k Heb 't eens gevraagd en dit blijkt dus een fabeltje te zijn. Wel kon de dame mij vertellen zij géén mengsel verkopen, enkel propaan. Hun prijs is dus niet onderhevig aan de prijs van butaan. Voordeel is natuurlijk dat je op elk moment van het jaar met hetzelfde rondrijdt. En er dus geen verschil is in het percentage butaan en propaan.

En dit alles voor 0.399 €/liter, één van de goedkoopste van Vlaanderen wss.
              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                Vandaag nog 'ns voor 't eerst sinds langs opnieuw bij All-Gas gaan tanken. Zeer vriendelijk daar trouwens! Ik beweerde hier ooit dit

'k Heb 't eens gevraagd en dit blijkt dus een fabeltje te zijn. Wel kon de dame mij vertellen zij géén mengsel verkopen, enkel propaan. Hun prijs is dus niet onderhevig aan de prijs van butaan. Voordeel is natuurlijk dat je op elk moment van het jaar met hetzelfde rondrijdt. En er dus geen verschil is in het percentage butaan en propaan.

En dit alles voor 0.399 €/liter, één van de goedkoopste van Vlaanderen wss.
                Waar ik ga is het ook 0.399€/liter, normaal 0.379...

We like? Yes we do!
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ik ben ook aan't rondvragen voor LPI,kom toch opeen prijs van +- 2500euro,en dat voor ne 325I.
                  alleen ben er nie scheutig op,heb ooit ne 525 24 v gehad, op gas,en na 6 maand waren er 2 kleppen verbrand.
                  maar ,ik doe wekelijks 750 km dus het zal Bmw verkopen ,of lpg worden,ben er nog nie uit
                  The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger 7 time Mr Olympia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gille Bekijk Berichten
                    ik ben ook aan't rondvragen voor LPI,kom toch opeen prijs van +- 2500euro,en dat voor ne 325I.
                    alleen ben er nie scheutig op,heb ooit ne 525 24 v gehad, op gas,en na 6 maand waren er 2 kleppen verbrand.
                    maar ,ik doe wekelijks 750 km dus het zal Bmw verkopen ,of lpg worden,ben er nog nie uit
                    Die 325i lijkt mij al niet nieuw meer. Hoeveel km heeft ie al?
                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                      Die 325i lijkt mij al niet nieuw meer. Hoeveel km heeft ie al?
                      150.000km,dus juist uit rodage
                      blokje loopt perfekt,niks olie verbruik,maar de auto is in goeie staat,goeie lak ,dus is verkopen geen echte optie"""
                      The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent." -Arnold Schwarzenegger 7 time Mr Olympia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gille Bekijk Berichten
                        blokje loopt perfekt
                        En dat zou ik toch eerst eens laten controleren via een compressietest en een controle van de koppakking. Die blokjes kunnen goed lopen op LPG, tenzij het een slechte LPG-installatie is of de motor reeds duidelijke slijtage vertoont. Eén van beide opties was dus aan de orde bij jouw vorige 525i. 't Zou jammer zijn als je het nu nog eens tegenkomt.
                        BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                          En dat zou ik toch eerst eens laten controleren via een compressietest en een controle van de koppakking. Die blokjes kunnen goed lopen op LPG, tenzij het een slechte LPG-installatie is of de motor reeds duidelijke slijtage vertoont. Eén van beide opties was dus aan de orde bij jouw vorige 525i. 't Zou jammer zijn als je het nu nog eens tegenkomt.
                          was ik toch van plan,een compressietest te doen.
                          koppakking komt op die type blok weinig aan.
                          die 525 i,was ook nog prima,na demontage van de kop,zag die buiten die 2 kleppen er nog goed uit,en de installatie was vernieuwd,en afgesteld.
                          heb gewoon geen zin meer om weer ne kop te demonteren inde toekomst.bene there,doing that

Comment

• 't Is wel niet veel, maar ge weet het dan toch :

Op zaterdag 8 september wordt LPG duurder. Deze prijsstijging is volgens de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie het gevolg van de stijgende prijsnoteringen van de olieproducten op de internationale markten.
                            Voor LPG betaalt men vanaf zaterdag maximum 0,523 €/liter (een stijging van 0,009 €/l).
                            BMW E46 318d '05

Comment

• De prijzen stijgen wel stevig...net getankt à € 0,479

als ik de prijzen hierboven zie denk ik dat ik in een lpg-duur-landgedeelte woon...
                              saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                              saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                              saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                              saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                              saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                              renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                              Porsche 993 (1994)

Comment

• tanken aan autostrade (e40) was max prijs.
                                in de buurt, lennik iets goedkoper 0.489

Comment

• Mijn goedkoopste in de buurt (Esso) levert LPG nu aan 0.434 wat al een flinke stijging is tov de 0.384 die hij tot onlangs weken aan een stuk op het bord had staan.

Comment

• Ik was onlangs bij m'n installateur om het filtertje te laten vervangen (elke 30.000km) en m'n flashlube (kleppensmering) was op. Ik zei vul maar bij en geef me meteen die bus van 5l mee, er stond ook nog 1l maar ik dacht meteen genoeg mee te nemen om zo een tijd gerust te zijn.

Ik krijg de rekening gepresenteerd: 117 euro...ik viel bijna achterover. 45 euro voor het filtertje en een whooping 72 euro (!!) voor een bus van 5l flashlube

Nuja, ik heb flashlube genoeg om de komende 2 jaar gerust te zijn...

Comment

• Damn, das echt wel duur. Die denken zeker dat ge geld genoeg hebt nu ge op LPG rijdt

Mij hebben ze eigenlijk nooit iets gezegd van een filtertje, toch eens vragen volgende keer.
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                        Ik was onlangs bij m'n installateur om het filtertje te laten vervangen (elke 30.000km) en m'n flashlube (kleppensmering) was op. Ik zei vul maar bij en geef me meteen die bus van 5l mee, er stond ook nog 1l maar ik dacht meteen genoeg mee te nemen om zo een tijd gerust te zijn.

Ik krijg de rekening gepresenteerd: 117 euro...ik viel bijna achterover. 45 euro voor het filtertje en een whooping 72 euro (!!) voor een bus van 5l flashlube

Nuja, ik heb flashlube genoeg om de komende 2 jaar gerust te zijn...
                                        Blijf je dan LPG-rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                          Blijf je dan LPG-rijden?
                                          Hmm...dat staat momenteel nog niet vast.

Comment

Working...
                                          X