Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja blijkbaar moet voor een Honda motor een nogal duur systeem geplaatst worden.
Heb nu 2 prijzen gekregen bij Van Coillie en bij Van Geenen.
Zit toch 672 euro verschil tussen die 2.
Christophe
Wat mag dat systeem dan wel zijn? Je moet natuurlijk appelen met appelen vergelijken, tegenwoordig wordt er doorgaans een gas-injectie aangeboden en dan is dat dus complete onzin! Misschien gaat het om een vloeibaar injectiesysteem maar dan nog is de prijs m.i. véél te hoog...
Een viercylinder is een viercylinder, ook al staat daar nu toevallig Honda op. Laat in elk geval een kopsmering installeren als je doorgaat, kost relatief weinig en beschermt de kleppen.
Kleine toelichting over de kopsmering.
Ik heb nog het systeem waarbij je de toevoer met de hand moet afstellen.
Aangezien de viscositeit van de smerende olie afhankelijk is van de temp. moet je dit wel regelmatig eens doen.
Nu zijn er echter ook die de toevoer elektronisch regelen en dit lijkt me toch een stuk gemakkelijker.
Ik weet wel niet hoeveel zo een eenheid kost. Mijn 'gewone' eenheid kostte 75€ met het reservoir al eens opgevuld.
Kleine toelichting over de kopsmering.
Ik heb nog het systeem waarbij je de toevoer met de hand moet afstellen.
Aangezien de viscositeit van de smerende olie afhankelijk is van de temp. moet je dit wel regelmatig eens doen. Nu zijn er echter ook die de toevoer elektronisch regelen en dit lijkt me toch een stuk gemakkelijker.
Ik weet wel niet hoeveel zo een eenheid kost. Mijn 'gewone' eenheid kostte 75€ met het reservoir al eens opgevuld.
Da's inderdaad niks te vroeg, ik krijg dat manuele onding niet deftig afgesteld. Gelukkig doet de Galant het prima zonder...
De prijs van LPG is toch ook traag maar zeker aan het stijgen heb ik zo de indruk
Ja, maar het blijft toch nog stukken goedkoper dan naft en diesel!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De actualiteitenrubriek van AVROTROS analyseert nieuwsontwikkelingen op een duidelijke manier, die dicht bij de mensen staat. In EenVandaag komen niet alleen deskundigen aan het woord, maar juist ook mensen die direct bij het nieuws betrokken zijn. Onderwerpen uit het hart van de samenleving.
Kleine toelichting over de kopsmering.
Ik heb nog het systeem waarbij je de toevoer met de hand moet afstellen.
Aangezien de viscositeit van de smerende olie afhankelijk is van de temp. moet je dit wel regelmatig eens doen.
Nu zijn er echter ook die de toevoer elektronisch regelen en dit lijkt me toch een stuk gemakkelijker.
Ik weet wel niet hoeveel zo een eenheid kost. Mijn 'gewone' eenheid kostte 75€ met het reservoir al eens opgevuld.
Je kan nu beter kiezen voor de "in water oplosbare" kopsmering dat verdeelt veel beter tussen de cilinders.
Comment