Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet voordeligste is lpg
dat je met nadelen rekening moet houden is niet evident maar zo lijkt het soms
ofwel www.drivesystems.be ik twijfel tussen deze beide...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichtennope het stond er met een audi RS4 en BMW 650i...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichtenvraagje, ik zag op het autosalon van brussel een bedrijf die LPG of LPI (ik ben een leek op dit vlak) plaatste, maar zonder dat je er iets van zag, ook geen zwart vakje ofzo (dit werd ingebouwd aan de tankstop voor benzine ofzo). zoiets doet me twijfelen, maar dan komt mijn vraag, ik doe ongeveer 35 000km per jaar. wat is het voordeligst? bv: een audi TT diesel? of een audi TT-S op LpI (LPG)?
Mvg,
pieter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTT diesel bestaat niet dus zul je wel een TT-S moeten nemenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk BerichtenWas geen RS4 daar de nieuwe audi motoren niet op LPG kunnen
of een S4... kgeloof iets meer dan 300Pk.... niemand dat deze stand heeft gezien??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenD'r komt toch een TT diesel? (topic staat hier ergens!)
klopt, staat ook in de autowereld:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichtenklopt, staat ook in de autowereld:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenAhzo, dan zal ik de autowereld eens moeten opengooienOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichtenvraagje, ik zag op het autosalon van brussel een bedrijf die LPG of LPI (ik ben een leek op dit vlak) plaatste, maar zonder dat je er iets van zag, ook geen zwart vakje ofzo (dit werd ingebouwd aan de tankstop voor benzine ofzo). zoiets doet me twijfelen, maar dan komt mijn vraag, ik doe ongeveer 35 000km per jaar. wat is het voordeligst? bv: een audi TT diesel? of een audi TT-S op LpI (LPG)?
Mvg,
pieter
Comment
-
Ik laat mijn installatie plaatsen door Piers autogas te Gistel voor €2000.- inclusief 150L LPG, Gratis vulnippels, tank naar keuze tot 100L en gratis vervangwagen + 2 jaar garantie op uren en ruilstukken.
Vroeg ik voor de grap wat voor een vervangwagens die had, komt die met de volgende merken:
BMW X5
Porsch Cayenne
Infiniti
Uiteraard heeft die er meer....
EDIT: HET SCHIJNT DUS EEN GRAP TE ZIJN GEWEEST VAN DIE MAN. DE MERKEN AUTO'S STONDEN WEL OP ZIJN SITE, MAAR ZIJN GEEN VERVANGWAGENS! MAAR HAD HET EERLIJK GEZEGT OOK NIET ECHT 100% GELOOFD!
Comment
-
Even reageren op audi FSI kan niet op gas klopt niet wij kunnen sinds een jaar wel fsi op lpg leggen,en inderdaat dat was een audi A4 2.0TFSI van prins zelf (in RS4 kleedje).de BMW 650i ook.
Ik ben zelf van AGS en wij zijn invoerder Prins VSI en doen leuke projecten zoals deze http://nl.youtube.com/watch?v=uzR_lakeMpA mijn wagen E55 AMG lpg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AGS NV Bekijk BerichtenEven reageren op audi FSI kan niet op gas klopt niet wij kunnen sinds een jaar wel fsi op lpg leggen,en inderdaat dat was een audi A4 2.0TFSI van prins zelf (in RS4 kleedje).de BMW 650i ook.
Ik ben zelf van AGS en wij zijn invoerder Prins VSI en doen leuke projecten zoals deze http://nl.youtube.com/watch?v=uzR_lakeMpA mijn wagen E55 AMG lpg.
( doorspoelen naar minuut 6 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AGS NV Bekijk BerichtenEven reageren op audi FSI kan niet op gas klopt niet wij kunnen sinds een jaar wel fsi op lpg leggen,en inderdaat dat was een audi A4 2.0TFSI van prins zelf (in RS4 kleedje).de BMW 650i ook.
Klopt het dan dat ik nergens een tankklepje zag voor LPG?
Mvg,
Pieter
Comment
Comment