Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Beide op gas dan?
    klopt...

Comment

• Iemand een idee?

Comment

• het voordeligste is lpg

dat je met nadelen rekening moet houden is niet evident maar zo lijkt het soms

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          het voordeligste is lpg

dat je met nadelen rekening moet houden is niet evident maar zo lijkt het soms
          als ik niet mis ben was AGS vanuit olen die er stond...
          ofwel www.drivesystems.be ik twijfel tussen deze beide...
          Last edited by ; 11/03/2008, 19:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
            nope het stond er met een audi RS4 en BMW 650i...
            Was geen RS4 daar de nieuwe audi motoren niet op LPG kunnen

Comment

vraagje, ik zag op het autosalon van brussel een bedrijf die LPG of LPI (ik ben een leek op dit vlak) plaatste, maar zonder dat je er iets van zag, ook geen zwart vakje ofzo (dit werd ingebouwd aan de tankstop voor benzine ofzo). zoiets doet me twijfelen, maar dan komt mijn vraag, ik doe ongeveer 35 000km per jaar. wat is het voordeligst? bv: een audi TT diesel? of een audi TT-S op LpI (LPG)?

Mvg,

pieter
              TT diesel bestaat niet dus zul je wel een TT-S moeten nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                TT diesel bestaat niet dus zul je wel een TT-S moeten nemen
                D'r komt toch een TT diesel? (topic staat hier ergens!)
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                  Was geen RS4 daar de nieuwe audi motoren niet op LPG kunnen

of een S4... kgeloof iets meer dan 300Pk.... niemand dat deze stand heeft gezien??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    D'r komt toch een TT diesel? (topic staat hier ergens!)

klopt, staat ook in de autowereld:p

Comment

klopt, staat ook in de autowereld:p
                      Ahzo, dan zal ik de autowereld eens moeten opengooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Ahzo, dan zal ik de autowereld eens moeten opengooien
                        Of dit eens doorlezen
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

vraagje, ik zag op het autosalon van brussel een bedrijf die LPG of LPI (ik ben een leek op dit vlak) plaatste, maar zonder dat je er iets van zag, ook geen zwart vakje ofzo (dit werd ingebouwd aan de tankstop voor benzine ofzo). zoiets doet me twijfelen, maar dan komt mijn vraag, ik doe ongeveer 35 000km per jaar. wat is het voordeligst? bv: een audi TT diesel? of een audi TT-S op LpI (LPG)?

Mvg,

pieter
                          Je kan het hier even narekenen... http://www.lpgonline.be/index.php?id=233

Comment

• Op het autosalon stond inderdaad de firma AGS uit Olen samen met nog een andere firma op één stand. Best even informeren bij AGS. Heb vroeger daar mijn LPG installatie laten zetten en is een zeer bekwame en degelijke firma.

Comment

• Ik laat mijn installatie plaatsen door Piers autogas te Gistel voor €2000.- inclusief 150L LPG, Gratis vulnippels, tank naar keuze tot 100L en gratis vervangwagen + 2 jaar garantie op uren en ruilstukken.

Vroeg ik voor de grap wat voor een vervangwagens die had, komt die met de volgende merken:

BMW X5
                              Porsch Cayenne
                              Infiniti
                              Uiteraard heeft die er meer....

EDIT: HET SCHIJNT DUS EEN GRAP TE ZIJN GEWEEST VAN DIE MAN. DE MERKEN AUTO'S STONDEN WEL OP ZIJN SITE, MAAR ZIJN GEEN VERVANGWAGENS! MAAR HAD HET EERLIJK GEZEGT OOK NIET ECHT 100% GELOOFD!
                              Last edited by ; 17/03/2008, 09:29.

Comment

• doen

ik vind lpg nog steeds super kwa prijs

Comment

• Even reageren op audi FSI kan niet op gas klopt niet wij kunnen sinds een jaar wel fsi op lpg leggen,en inderdaat dat was een audi A4 2.0TFSI van prins zelf (in RS4 kleedje).de BMW 650i ook.
                                  Ik ben zelf van AGS en wij zijn invoerder Prins VSI en doen leuke projecten zoals deze http://nl.youtube.com/watch?v=uzR_lakeMpA mijn wagen E55 AMG lpg.

Comment

• en moet hij vaak terug op randonderhoud ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AGS NV Bekijk Berichten
                                      Even reageren op audi FSI kan niet op gas klopt niet wij kunnen sinds een jaar wel fsi op lpg leggen,en inderdaat dat was een audi A4 2.0TFSI van prins zelf (in RS4 kleedje).de BMW 650i ook.
                                      Ik ben zelf van AGS en wij zijn invoerder Prins VSI en doen leuke projecten zoals deze http://nl.youtube.com/watch?v=uzR_lakeMpA mijn wagen E55 AMG lpg.
                                      Doe mij maar een vette Corvette C6... meer moet dat nie zijn, zolang er maar LPG in zit.

( doorspoelen naar minuut 6 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AGS NV Bekijk Berichten
                                        Even reageren op audi FSI kan niet op gas klopt niet wij kunnen sinds een jaar wel fsi op lpg leggen,en inderdaat dat was een audi A4 2.0TFSI van prins zelf (in RS4 kleedje).de BMW 650i ook.

Klopt het dan dat ik nergens een tankklepje zag voor LPG?

Mvg,

Pieter

Comment

• De tankklep kan zitten achter de bestaande benzineklep. Heel goed systeem als 't daar wordt ingebouw vind ik! Bij mij wagen zie je 't ook niet zitten; zit nl. aan de onderkant van de achterbumper.
                                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X