Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
    Heb je nu een LPG-installatie?
    Vandaag gaan bestellen. 15 & 16 sept moet hij binnen voor installatie.

Comment

• en wie is de gelukkige installateur ?

belde net nog met van meenen en een installatie achteraf overbouwen naar de volgende kost 'maar' 500 euri
      ik ga ook bestellen, maar nog even wachten op jouw bevindingen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        en wie is de gelukkige installateur ?

belde net nog met van meenen en een installatie achteraf overbouwen naar de volgende kost 'maar' 500 euri
        ik ga ook bestellen, maar nog even wachten op jouw bevindingen

LPG inbouw De Roover*
        (klik) in sint-truiden. Hij gaat me een AG SGI systeem installeren, met ringtank. Moet trouwens net lukken dat er een promotie-actie loopt, spaart me weer enkele briefjes.

*de "site" is niet veel soeps, maar je kan er toch het hoogstnoodzakelijke op vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa

LPG inbouw De Roover*
          (klik) in sint-truiden. Hij gaat me een AG SGI systeem installeren, met ringtank. Moet trouwens net lukken dat er een promotie-actie loopt, spaart me weer enkele briefjes.

*de "site" is niet veel soeps, maar je kan er toch het hoogstnoodzakelijke op vinden.
          Porsche Cayenne loopt blijkbaar goed op LPG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            Porsche Cayenne loopt blijkbaar goed op LPG.
            zie jij dat aan dat fotootje ?

peeka, mersie voor de info

Comment

• Heb als optie trouwens ook zo'n smeersysteem voor de LPG genomen. Druppelsgewijs komt er een soort olie bij de LPG om zo voor betere smering te zorgen, want gas is zeer droog, waardoor de kleppen sneller kunnen slijten. Voor die 60 euro extra leek me dat een optie die het wel waard was.

Comment

• ze voegen bij lpg al een soort een additief als smering bij
                bij m'n vroeger oud mobiloomeke plaatste ik een lpg tank ipv de gewone propaan (of butaan) om op te koken en te stoken, en door de lpg verstopten m'n branders...
                toen vertelde men me dat voor wagens, als motorbrandstof dus, een soort van vetstof bij de lpg werd gevoegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                  lang leve De Visser in Stekene. heerlijk eenvoudig.
                  ik belde hem net : €2000 met ringtank
                  bigas systeem...

het is overal dezelfde prijs
                  maar de visser kan het snelst leggen

en van meenen in eeklo vertrouw ik het meeste...maar daar lukt het maar eerst in oktober

ik ben in dubio...

Comment

• Nog een interessant artikeltje gevonden (bedankt Peeka voor de info, bloody IE werkt hier weer niet om pm's te sturen dus doe ik het zo maar).

De inbouwers van LPG-installaties worden overstelpt met aanvragen van automobilisten die hun voertuig op de veel goedkopere brandstof willen laten rijden. Chauffeurs moeten nu maanden wachten voor hun auto aan het milieuvriendelijke LPG-gas wordt aangepast. De 80 erkende installateurs verwachten dat er dit jaar ruim 10.000 auto's op gas overschakelen.
                    '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                    '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves
                      Nog een interessant artikeltje gevonden (bedankt Peeka voor de info, bloody IE werkt hier weer niet om pm's te sturen dus doe ik het zo maar).

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GA7H8BGH
                      Wacht maar, onze fantastische Belgische regering zal waarschijnlijk de prijs van de LPG wat opvoeren om te kunnen concurreren met benzine en diesel..

*zucht*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Wacht maar, onze fantastische Belgische regering zal waarschijnlijk de prijs van de LPG wat opvoeren om te kunnen concurreren met benzine en diesel..

*zucht*
                        ik bid van niet

Comment

• Er zal geen prijs verhoging komen om te kunnen concurreren met benzine en diesel omdat ik en andere lpg rijders een extra taks betalen en die gingen die niet afschaffen . In nederland kost lpg 45 euro cent maar ze betalen geen extra taks .

Comment

• vandaag langs de visser geweest en afspraak gemaakt, normaal gezien wordt binnen 2 weken de maandag de bom geplaceerd en rijd ik aan 45 cent de kilometer

het was me weer een zooitje daar

Comment

• Deze zou ervaring hebben met sportievere en turbo-wagens op lpg :

AGS :

AGS Auto Gas Systemen goedkope LPG en CNG installaties voor personenwagens vrachtwagens bussen en andere voertuigen LPG en CNG onderdelen in onze webshop bespaar brandstofkosten. Wij zijn erkend LPG installateur inbouwstation snelle goede en goedkope inbouw ombouw en uitbouw van LPG en CNG installaties. AGS,dieselblend,dieselmix,dieselgas,autogas,lpg,cng,brandstofkosten,besparing,diesel,prins,vrachtwagen,bus,goedkoop rijden,erkend installateur,rijden op lpg,rijden op gas,rijden met gas,goedkoop,goedkope,aardgas,rijden op aardgas,economisch rijden,lpg inbouw,lpg uitbouw,lpg ombouw,lpg erkend,webshop,onderdelen,importeur,Prins,Tartarini,oldtimer,oltimer,shop,parts,niet,van meenen,niet,vandendyck,niet,de roover,niet,etneo

.
                              Last edited by ; 27/08/2005, 17:30.

Comment

• verantwoord of niet, mijn keteltje ligt vanaf deze namiddag
                                en het rijdt op dit moment perfect

Comment

verantwoord of niet, mijn keteltje ligt vanaf deze namiddag
                                  Nog veel plezier ermee. Tanken gaat vanaf nu geen financiële kwelling meer zijn.
                                  1976 Porsche 924 (verkocht)
                                  2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                                  2011 Volvo V60 T6 AWD
                                  2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

edit*
                                    Last edited by ; 07/09/2005, 13:48.

Comment

Bij De Visser geweest? Heeft hij proper werk geleverd? Auto lang moeten missen?

Ik ben daar 2 geleden ook eens gaan zien en prijs gaan vragen, is wel iets goedkoper dan Vanmeenen in Eeklo en dit voor dezelfde installatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum
                                        Bij De Visser geweest? Heeft hij proper werk geleverd? Auto lang moeten missen?

Ik ben daar 2 geleden ook eens gaan zien en prijs gaan vragen, is wel iets goedkoper dan Vanmeenen in Eeklo en dit voor dezelfde installatie.
                                        ja ik ben bij de visser geweest, 2 dagen auto moeten missen en hij heeft proper werk geleverd
                                        maar dat wist ik al mits het mijn vierde keer is dat ik bij hem gas leg (1 keer bij een ander - een amateur, toen kon dat nog - en het trok op niets)

normaal gezien ging ook ik bij vanmeenen (hij lag ooit gas in m'n camper, kookgas weliswaar), maar omdat ik van noordantwerpen ben was het nogal ver rijden moest ik kalamiteiten krijgen + de visser kon binnen de week leggen

i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s
                                          edit*
                                          ik ben krujeus wat je edit-te ?

Comment

Working...
                                          X