Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboen wie is de gelukkige installateur ?
belde net nog met van meenen en een installatie achteraf overbouwen naar de volgende kost 'maar' 500 euri
ik ga ook bestellen, maar nog even wachten op jouw bevindingen
LPG inbouw De Roover* (klik) in sint-truiden. Hij gaat me een AG SGI systeem installeren, met ringtank. Moet trouwens net lukken dat er een promotie-actie loopt, spaart me weer enkele briefjes.
*de "site" is niet veel soeps, maar je kan er toch het hoogstnoodzakelijke op vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
LPG inbouw De Roover* (klik) in sint-truiden. Hij gaat me een AG SGI systeem installeren, met ringtank. Moet trouwens net lukken dat er een promotie-actie loopt, spaart me weer enkele briefjes.
*de "site" is niet veel soeps, maar je kan er toch het hoogstnoodzakelijke op vinden.
Comment
-
Heb als optie trouwens ook zo'n smeersysteem voor de LPG genomen. Druppelsgewijs komt er een soort olie bij de LPG om zo voor betere smering te zorgen, want gas is zeer droog, waardoor de kleppen sneller kunnen slijten. Voor die 60 euro extra leek me dat een optie die het wel waard was.
Comment
-
ze voegen bij lpg al een soort een additief als smering bij
bij m'n vroeger oud mobiloomeke plaatste ik een lpg tank ipv de gewone propaan (of butaan) om op te koken en te stoken, en door de lpg verstopten m'n branders...
toen vertelde men me dat voor wagens, als motorbrandstof dus, een soort van vetstof bij de lpg werd gevoegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveldlang leve De Visser in Stekene. heerlijk eenvoudig.
bigas systeem...
het is overal dezelfde prijs
maar de visser kan het snelst leggen
en van meenen in eeklo vertrouw ik het meeste...maar daar lukt het maar eerst in oktober
ik ben in dubio...
Comment
-
Nog een interessant artikeltje gevonden (bedankt Peeka voor de info, bloody IE werkt hier weer niet om pm's te sturen dus doe ik het zo maar).
De inbouwers van LPG-installaties worden overstelpt met aanvragen van automobilisten die hun voertuig op de veel goedkopere brandstof willen laten rijden. Chauffeurs moeten nu maanden wachten voor hun auto aan het milieuvriendelijke LPG-gas wordt aangepast. De 80 erkende installateurs verwachten dat er dit jaar ruim 10.000 auto's op gas overschakelen.'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door YvesNog een interessant artikeltje gevonden (bedankt Peeka voor de info, bloody IE werkt hier weer niet om pm's te sturen dus doe ik het zo maar).
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=GA7H8BGH
*zucht*
Comment
-
Deze zou ervaring hebben met sportievere en turbo-wagens op lpg :
AGS :
AGS Auto Gas Systemen goedkope LPG en CNG installaties voor personenwagens vrachtwagens bussen en andere voertuigen LPG en CNG onderdelen in onze webshop bespaar brandstofkosten. Wij zijn erkend LPG installateur inbouwstation snelle goede en goedkope inbouw ombouw en uitbouw van LPG en CNG installaties. AGS,dieselblend,dieselmix,dieselgas,autogas,lpg,cng,brandstofkosten,besparing,diesel,prins,vrachtwagen,bus,goedkoop rijden,erkend installateur,rijden op lpg,rijden op gas,rijden met gas,goedkoop,goedkope,aardgas,rijden op aardgas,economisch rijden,lpg inbouw,lpg uitbouw,lpg ombouw,lpg erkend,webshop,onderdelen,importeur,Prins,Tartarini,oldtimer,oltimer,shop,parts,niet,van meenen,niet,vandendyck,niet,de roover,niet,etneo
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboverantwoord of niet, mijn keteltje ligt vanaf deze namiddag
en het rijdt op dit moment perfect1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboverantwoord of niet, mijn keteltje ligt vanaf deze namiddag
en het rijdt op dit moment perfect
Ik ben daar 2 geleden ook eens gaan zien en prijs gaan vragen, is wel iets goedkoper dan Vanmeenen in Eeklo en dit voor dezelfde installatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnumBij De Visser geweest? Heeft hij proper werk geleverd? Auto lang moeten missen?
Ik ben daar 2 geleden ook eens gaan zien en prijs gaan vragen, is wel iets goedkoper dan Vanmeenen in Eeklo en dit voor dezelfde installatie.
maar dat wist ik al mits het mijn vierde keer is dat ik bij hem gas leg (1 keer bij een ander - een amateur, toen kon dat nog - en het trok op niets)
normaal gezien ging ook ik bij vanmeenen (hij lag ooit gas in m'n camper, kookgas weliswaar), maar omdat ik van noordantwerpen ben was het nogal ver rijden moest ik kalamiteiten krijgen + de visser kon binnen de week leggen
i
Comment
Comment