Ja amai, ik heb 1000€ minder betaald
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrismir Bekijk BerichtenJa blijkbaar moet voor een Honda motor een nogal duur systeem geplaatst worden.
Heb nu 2 prijzen gekregen bij Van Coillie en bij Van Geenen.
Zit toch 672 euro verschil tussen die 2.
Christophe
Een viercylinder is een viercylinder, ook al staat daar nu toevallig Honda op. Laat in elk geval een kopsmering installeren als je doorgaat, kost relatief weinig en beschermt de kleppen.
Ken je deze al? www.lpg-installaties.be, prijzen vanaf 1600€...
Comment
-
Kleine toelichting over de kopsmering.
Ik heb nog het systeem waarbij je de toevoer met de hand moet afstellen.
Aangezien de viscositeit van de smerende olie afhankelijk is van de temp. moet je dit wel regelmatig eens doen.
Nu zijn er echter ook die de toevoer elektronisch regelen en dit lijkt me toch een stuk gemakkelijker.
Ik weet wel niet hoeveel zo een eenheid kost. Mijn 'gewone' eenheid kostte 75€ met het reservoir al eens opgevuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Semper Bekijk BerichtenKleine toelichting over de kopsmering.
Aangezien de viscositeit van de smerende olie afhankelijk is van de temp. moet je dit wel regelmatig eens doen.
Nu zijn er echter ook die de toevoer elektronisch regelen en dit lijkt me toch een stuk gemakkelijker.
Ik weet wel niet hoeveel zo een eenheid kost. Mijn 'gewone' eenheid kostte 75€ met het reservoir al eens opgevuld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDe prijs van LPG is toch ook traag maar zeker aan het stijgen heb ik zo de indruk
Een vergelijking:
€/l op 29.05.2006: 0,357
€/l op 15.06.2008: 0,553
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDe prijs van LPG is toch ook traag maar zeker aan het stijgen heb ik zo de indrukOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDe prijs van LPG is toch ook traag maar zeker aan het stijgen heb ik zo de indrukOorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenEn of
Een vergelijking:
€/l op 29.05.2006: 0,357
€/l op 15.06.2008: 0,553
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDe prijs van LPG is toch ook traag maar zeker aan het stijgen heb ik zo de indruk
De LPG is nu terug aan het stijgen, maar zoals altijd in veel mindere mate dan de andere brandstoffen en ook met een aantal maanden vertraging.
We zitten op dit ogenblik nog altijd onder de helft van de diesel prijs, het is in het verleden al anders geweest...
Comment
-
Ik laat alles wat bezinken,vind het toch een enorme installatiekost.Ik zal die maar na 2 jaar terug hebben verdiend.Dan is de wagen reeds 4 jaar.
Zit eigenlijk te wachten op een elektrische wagen die betaalbaar is en wat autonomie heeft.Dan kan ik deze opladen met de zonnepanelen op mijn woning.
Christophe
Comment
-
Wachtlijsten voor LPG-inbouw :
The world is a changing. Met de huidige benzineprijzen krijgen we een enorme run op hybride voertuigen en ook de vraag naar LPG-ombouw stijgt. Er zijn dus steeds meer automobilisten die over willen stappen op autogas (lpg), dat een stuk goedkoper is. Er zijn echter enorme wachtlijsten… Om je auto op LPG te laten rijden […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenin frankrijk vragen ze 3500
en wordt 1500 gesponsord door l'etat, c'est moi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Semper Bekijk BerichtenKleine toelichting over de kopsmering.
Ik weet wel niet hoeveel zo een eenheid kost. Mijn 'gewone' eenheid kostte 75€ met het reservoir al eens opgevuld.A Twist of the Wrist
Comment
Comment