hoe was de naam van de installateur?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk kom trouwens op 't einde van de maand langs voor een onderhoud bij jullie, Mecanieker. Meteen ook eens de afstelling laten nakijken en het probleem dat hij heel soms stilvalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W8_ Bekijk Berichtenikzelf heb op aanraden van een vriend mijn installatie laten plaatsen door lpgcenter in mechelen, blijkbaar onbekend hier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichtenha ok, keuring ok? dan kan je best kijken hoe je het kan opwekken, om hem te doen uitvallen, lijkt me sterk ma zoveel mogelijk info verzamelen...
Ik was ook al wat aan het denken naar een regel wanneer hij uitvalt, maar is vrij moeilijk. Het gebeurt ook maar heel zelden, 1 keer om de paar maanden. Laatste keer was in onze garage na thuiskomst, maar m'n vriendin had 't ervoor aan de hand tegen 60 km/u. Vrij vervelend natuurlijk als plots je stuurbekrachtiging wegvalt...
Comment
-
Ik had ook het probleem van stilvallen. Doet hij het op gas EN op benzine?
Bij mij was er een slecht contact aan de ECU (van de auto zelf, niet van de gas).2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk had ook het probleem van stilvallen. Doet hij het op gas EN op benzine?
Bij mij was er een slecht contact aan de ECU (van de auto zelf, niet van de gas).
Hij heeft dit nog een tijd gedaan, toen regelmatiger, in fileverkeer. Toen is de krukassensor vervangen.
Comment
-
Als het maar om de enkele maanden gebeurt dan zou ik u toch geen zoregn maken hoor. Bij mij was het 2x per rit ofzo als hij koud was2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen in nederland gaat dan je rijtax nog met factor 3 naar boven
hier zeuren ze al over 150 euri
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenMisschien dat jij voor de rest geen belastingen betaald, dan is het normaal dat je niet klaagt over 150 euros.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichtenhoe was de naam van de installateur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop een passat w8 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk BerichtenMisschien dat jij voor de rest geen belastingen betaald, dan is het normaal dat je niet klaagt over 150 euros.
over het bedrag dat ik jaarlijks kado doe zou ik wel willen zeuren, maar doe het maar niet want ik ben nogal een tevreden mens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door avander_be Bekijk BerichtenKen je deze al? www.lpg-installaties.be, prijzen vanaf 1600€...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIemand ervaring met deze installateur? Gebruikt Prins en Tartarine. Iemand ervaring met deze systemen?
Ik heb mijn Prins installatie er niet laten plaatsen (spijtig genoeg niet), maar ben er wel al 2x langsgeweest. De 1e voor een afstelling voor de keuring, de 2e keer voor een onderhoud. Van beide zeer tevreden! Prima service, heel vriendelijk en ook een deftig woordje uitleg bij hun werk. Mecanieker werkt er trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenDit is de invoerder van Prins in België
Ik heb mijn Prins installatie er niet laten plaatsen (spijtig genoeg niet), maar ben er wel al 2x langsgeweest. De 1e voor een afstelling voor de keuring, de 2e keer voor een onderhoud. Van beide zeer tevreden! Prima service, heel vriendelijk en ook een deftig woordje uitleg bij hun werk. Mecanieker werkt er trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenBen je tevreden van je installatie? Heb je problemen gehad?
Comment
Comment