Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe was de naam van de installateur?

Comment

• Ik kom trouwens op 't einde van de maand langs voor een onderhoud bij jullie, Mecanieker. Meteen ook eens de afstelling laten nakijken en het probleem dat hij heel soms stilvalt.
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
        Ik kom trouwens op 't einde van de maand langs voor een onderhoud bij jullie, Mecanieker. Meteen ook eens de afstelling laten nakijken en het probleem dat hij heel soms stilvalt.
        ha ok, keuring ok? dan kan je best kijken hoe je het kan opwekken, om hem te doen uitvallen, lijkt me sterk ma zoveel mogelijk info verzamelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W8_ Bekijk Berichten
          ikzelf heb op aanraden van een vriend mijn installatie laten plaatsen door lpgcenter in mechelen, blijkbaar onbekend hier...
          op een passat w8 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichten
            ha ok, keuring ok? dan kan je best kijken hoe je het kan opwekken, om hem te doen uitvallen, lijkt me sterk ma zoveel mogelijk info verzamelen...
            Keuring was in orde, na de afstelling door jou

Ik was ook al wat aan het denken naar een regel wanneer hij uitvalt, maar is vrij moeilijk. Het gebeurt ook maar heel zelden, 1 keer om de paar maanden. Laatste keer was in onze garage na thuiskomst, maar m'n vriendin had 't ervoor aan de hand tegen 60 km/u. Vrij vervelend natuurlijk als plots je stuurbekrachtiging wegvalt...

Comment

• Ik had ook het probleem van stilvallen. Doet hij het op gas EN op benzine?

Bij mij was er een slecht contact aan de ECU (van de auto zelf, niet van de gas).
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Ik had ook het probleem van stilvallen. Doet hij het op gas EN op benzine?

Bij mij was er een slecht contact aan de ECU (van de auto zelf, niet van de gas).
                Geen idee, gezien het maar om de paar maanden voorvalt is dit moeilijk te testen. Ik ga niet maanden op benzine rondkarren om dit testen

Hij heeft dit nog een tijd gedaan, toen regelmatiger, in fileverkeer. Toen is de krukassensor vervangen.

Comment

• Als het maar om de enkele maanden gebeurt dan zou ik u toch geen zoregn maken hoor. Bij mij was het 2x per rit ofzo als hij koud was
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dat is natuurlijk vervelender ja... Nee, maar ik wil gewoon dat het nooit meer voorkomt. Zorgen maak ik me niet, 't is enkel vervelend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      en in nederland gaat dan je rijtax nog met factor 3 naar boven
                      hier zeuren ze al over 150 euri
                      Misschien dat jij voor de rest geen belastingen betaald, dan is het normaal dat je niet klaagt over 150 euros.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                        Misschien dat jij voor de rest geen belastingen betaald, dan is het normaal dat je niet klaagt over 150 euros.
                        Jeezes! Gaan jullie blijven zagen over belastingen? 't Is precies of daar niets tegenover staat... ik betaal intussen al twee keer 150€ extra verkeersbelasting, who the fuck cares?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichten
                          hoe was de naam van de installateur?
                          Bert Aerts, goede vriend van de broers Van Meenen uit Eeklo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            op een passat w8 ?
                            jeps op een 4.0 Passat W8... geen problemen en rij er toch al enige tijd mee rond...
                            Last edited by ; 30/12/2010, 23:12.

Comment

• coole kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                ik ben werknemer, dus ik kan niets foefelen
                                over het bedrag dat ik jaarlijks kado doe zou ik wel willen zeuren, maar doe het maar niet want ik ben nogal een tevreden mens

Comment

• ik zag een nederlandse carisma gdi met een lpg-vuldop...staan ze in holland al verder met lpg op directe injecties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door avander_be Bekijk Berichten
                                    Ken je deze al? www.lpg-installaties.be, prijzen vanaf 1600€...
                                    Iemand ervaring met deze installateur? Gebruikt Prins en Tartarine. Iemand ervaring met deze systemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                      Iemand ervaring met deze installateur? Gebruikt Prins en Tartarine. Iemand ervaring met deze systemen?
                                      Dit is de invoerder van Prins in België

Ik heb mijn Prins installatie er niet laten plaatsen (spijtig genoeg niet), maar ben er wel al 2x langsgeweest. De 1e voor een afstelling voor de keuring, de 2e keer voor een onderhoud. Van beide zeer tevreden! Prima service, heel vriendelijk en ook een deftig woordje uitleg bij hun werk. Mecanieker werkt er trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                        Dit is de invoerder van Prins in België

Ik heb mijn Prins installatie er niet laten plaatsen (spijtig genoeg niet), maar ben er wel al 2x langsgeweest. De 1e voor een afstelling voor de keuring, de 2e keer voor een onderhoud. Van beide zeer tevreden! Prima service, heel vriendelijk en ook een deftig woordje uitleg bij hun werk. Mecanieker werkt er trouwens
                                        Ben je tevreden van je installatie? Heb je problemen gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Ben je tevreden van je installatie? Heb je problemen gehad?
                                          Ik ben tevreden van m'n installatie! In 't begin wat afstellingsproblemen gehad, maar nu gaat alles goed. Ondertussen ben ik toch al 2,5 jaar aan het gassen

Comment

Working...
                                          X