chrysler bij nnc op zijn 5.7 v8's wél, bobo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZijn er eigenlijk nog mensen die last hebben met het rijden op LPG bij deze temperaturen?
Gisteren leek het alsof de tank leeg was wanneer ik wat harder optrok. Bij gewoon rijden geen probleem...
Daarstraks begon mijn schakelaar te piepen om te zeggen dat de gas op was terwijl de tank zo goed als vol is en de auto normaal rijdt. Ook bij harder optrekken.
Kan het zijn dat het gas in de tank gewoon niet meer verdampt nu? Eigenlijk de eerste keer dat ik er last van heb....
Comment
-
De thermostaat een jaar geleden vervangen en er zit genoeg koelwater in het systeem...
Ik vind het raar dat hij aangeeft dat ie leeg (en terwijl nog bijna vol is) maar gewoon goed rijdt op gas, ook bij vollast.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDe thermostaat een jaar geleden vervangen en er zit genoeg koelwater in het systeem...
Ik vind het raar dat hij aangeeft dat ie leeg (en terwijl nog bijna vol is) maar gewoon goed rijdt op gas, ook bij vollast.
hoja, welke auto heb je en waar is de tank ergens in de wagen?
Comment
-
kheb niet echt problemen denk ik... behalve dat hij soms piept/terugschakelt op benzine als ik herhaaldelijk in de hoge toeren zit (+5000rpm). maar dat was voor de winter ook al, gewoon eens laten afstellen vermoed ik.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mecanieker Bekijk Berichtenschakeld hij terug of is het enkel de niveau aanduiding die leeg aangeeft?
hoja, welke auto heb je en waar is de tank ergens in de wagen?
De tank ligt in de koffer achter de achterbank. Het is een cilndertank van 100l. Het gaat om een Saab 9000, de installatie is van Bigas.
EDIT: hij schakelt duidelijk terug op benzine. Net alsof hij geen gas krijgt.Last edited by Jochen; 02/01/2009, 13:52.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Mijn probleem is opgelost, het was de MAP-sensor die de geest had gegeven2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDus geen sensor van het LPG-systeem?
Mijn auto heeft dus 2 MAP-sensoren2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djhoegie Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee hoeveel "lube-oil" er moet worden gedoseerd? Mijn vriendin heeft een Fiesta 1250 16 V, die intussen rond de 10.000 km op LPG ligt, er is echter nog maar een 100 ml "lube-oil" verbruikt. Is dit voldoende?
Flashlube is moeilijk af te stellen en moet regelmatig gekontroleerd worden, zeker om de 1000Km.
Comment
-
De hele tijd die knop ingedrukt houden zonder te mogen loslaten.. En meestal duurt het een hele tijd eer die pomp begint te werken nadat je op de knop bent beginnen duwen.
Maar voor de rest ben ik al heel tevreden van de installatie! Ik voel niks van verschil, alleen in de portemonneeBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDe hele tijd die knop ingedrukt houden zonder te mogen loslaten.. En meestal duurt het een hele tijd eer die pomp begint te werken nadat je op de knop bent beginnen duwen.
Maar voor de rest ben ik al heel tevreden van de installatie! Ik voel niks van verschil, alleen in de portemonnee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenWat is het probleem daarmee?
Ik stoor me enkel aan het feit dat je alleen maar kan tanken wanneer de shop open is. Al zijn er hier en daar toch uitzonderingen op, heb ik al gemerkt.
Die knop inhouden is geen grote ramp , maar als ik nog luier kan worden zeer zeker !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenrekker meepakken en rond de pomp spannen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenOohja waar dan? Want ik moet vaak 's nachts tanken en voorlopig doe ik dat altijd op de autostrade.
Die knop inhouden is geen grote ramp , maar als ik nog luier kan worden zeer zeker !!
En ik ben nog al op plaatsen hier in de buurt geweest waar er dan wel een shop was, maar deze gesloten was en je er toch kon tanken.
Comment
Comment