Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat bedoel je met meerprijs, tegenover welke andere installaties dan?
Ik heb aanvraag gedaan voor zowel een Bigas als een Prins systeem en het prijsverschil was nogal miniem vond ik, Bigas was 80 euro goedkoper.
Het Vialle Lpi systeem valt er voor mij wel af omdat het pompje in de tank dan toch niet geheel storingsvrij zou zijn en dat is een zeer kostelijke aangelegenheid.
Problemen met pomje bij Vialle zouden van de baan zijn.
Heb prijzen gekregen van 1900 voor Tartarini tot 2450 voor Vialle
Prins, AG, Bigas, Landi zaten daar tussen in.
Problemen met pomje bij Vialle zouden van de baan zijn.
Heb prijzen gekregen van 1900 voor Tartarini tot 2450 voor Vialle
Prins, AG, Bigas, Landi zaten daar tussen in.
hoi allemaal
ik heb sinds verleden week een dodge ram 1500 5.7cc
(eindelijk n goeie occasie gevonden...)
er zit een gasinstallatie van 130liter onderbouw in en ik vroeg me nu af of het inderdaad zo is dat als je s'morgens gaat tanken er meer gas ik je tank kan dan in de namiddag of s'avonds als de temperatuur hoger is...en scheeld da nu echt zoveel?
ik had da ooit ergens eens gelezen,maar nu ik zelf op gas rij wil ik daar natuurlijk wel het fijne van weten...
als er nog mensen zijn die andere dingen of ervaringen willen vertellen ivm lpg of dodge rams,doe gerust....alle info meer dan welkom hoor...
ik ga hem nog n beetje laten bijwerken en dan plaats ik wel eens wa foto's in de andere rubriek want daar staat nog blijkbaar niemand bij met een ram
groetjes
marcus
Maximumprijs LPG motorbrandstof daalt vanaf zaterdag (Belga) Vanaf zaterdag wordt LPG motorbrandstof goedkoper. Vanaf dan betaalt men 0,5230 euro per liter.
De prijsdaling is volgens de Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie het gevolg van de dalende noteringen van de olieproducten op de internationale markten. (kva)
om eerlijk te zijn, mijn motor komt ni boven de 3000 toeren (automaat) en ik hou me zoveel mogelijk aan de snelheidsbeperkingen, ik verbruik maximum 10 liter, en minumum 8.5
om eerlijk te zijn, mijn motor komt ni boven de 3000 toeren (automaat) en ik hou me zoveel mogelijk aan de snelheidsbeperkingen, ik verbruik maximum 10 liter, en minumum 8.5
Mmm dan kunnen we u inderdaad geen zware voet aanwrijven.
Is de 230 Compressor ook te combineren met LPG? Of is dat huwelijk niet zo gelukkig in vergelijking met de atmosferische motor + LPG?
Comment