Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Al die nadelen die jij hier opnoemt zijn van geen enkele toepassing meer op de nieuwe,moderne, en dus normale lpg-installaties.
Ondergrondse parkings: geen probleem meer hedendage
Motor wordt er niet beter van: levensduur van motor wordt ENORM verlengd bij gebruik van lpg,is veel schonere brandstof!
Extra taksen: 1500km en dien taks is al terugverdiend.
Keuringen:bij moderne installaties wederom geen enkel probleem meer,worden verplicht geplaatst door erkende installateur dus installatie is praktisch altijd goed geplaatst.
Flink stijgende prijs van lpg????? Wat is er dan met de benzine gebeurd????
Het is trouwens winter en dan is lpg altijd duurder maar binnenkort zal die prijs wel terug zakken want verhouding propaan-butaan weegt dan terug over naar het veel goedkopere butaan!
Een verouderde installatie zal inderdaad wel meer problemen kunnen geven,kun je beter op benzine rijden.
Kan soms gebeurem indien constructeur minderwaardig materiaal gebruikt,zoals wel meer voorkomt hedendage,kleppen en cil.kop uit niet gehard staal en dan heb je prutsen.
Ik heb voor mijn wagen alleszins mijn licht serieus opgestoken wat dat betreft anders zou er geen lpg inkomen!
Mijn insallatie moet pas in 2018 gekeurd worden . Bij moderne auto's moeten de kleppen niet geregeld of vervangen worden als je op lpg rijd . Mijn volgende auto zal terug met lpg zijn .
tjah, een nieuwe installatie... ik heb geinformeerd om te laten ombouwen, maar het enige dat mag blijven liggen bij de installatie die mijn voorkeur heeft zijn de leidingen. kortweg: een grapje van 2400€.
tevens ligt mijn verbruik op lpg zo'n 1,5 liter hoger.
nuja: de hoofdreden blijft het gewicht en de luchtinlaat.
tjah, een nieuwe installatie... ik heb geinformeerd om te laten ombouwen, maar het enige dat mag blijven liggen bij de installatie die mijn voorkeur heeft zijn de leidingen. kortweg: een grapje van 2400€.
tevens ligt mijn verbruik op lpg zo'n 1,5 liter hoger.
Voor 2400euro mogen de leidingen ook wel al vervangen worden en meer dan dat.
Mijn nieuwe installatie kost bijlange geen 2400 euro hoor en is ook van het nieuwste type.
Mijn insallatie moet pas in 2018 gekeurd worden . Bij moderne auto's moeten de kleppen niet geregeld of vervangen worden als je op lpg rijd . Mijn volgende auto zal terug met lpg zijn .
nieuwe kleppen of niet, LPG zorgt voor onvoldoende/geen smering. En daar gaan de kleppen van kapot. Dat moogt ge nog de meest geavanceerde kleppen die er bestaan.
Comment