Oorspronkelijk geplaatst door Boriske86
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LPG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobonee, het is haar servies
reken bij de visser tss de 1600 en 2000
En telkenmale ik een afspraak probeerde te bemachtigen was het van 'belt nekeer eind van de week misschien kunnen we volgende week wel uw installatie plaatsen' . Maar dat duurde zo verscheidene weken na elkaar, die werkt blijkbaar zonder agenda, dus ben ik maar naar terug naar Van Meenen gegaan waar een afspraak maken dus geen probleem was, wel een relatief lange wachttijd.
En zodoende zijn ze bij Van Meenen dus nu mijn installatie aan het plaatsen en mag ik morgen om mijn wagen. Mijn eerdere ervaringen met Van Meenen waren ook positief dus het zal nu ook wel geen probleem zijn denk ik.
En vanaf morgen rij ik dus ook lekker goedkoop de zomer tegemoet!
Comment
-
Vanmeenen bros zijn heel goed. Hun Bigas installaties marcheren idd goed in duitse machines. Reeds 30000+ kms erop zitten en loopt nog steeds als een trein. Behalve een gasfiltertje van 20 euro nog geen onderhoud of afstelling nodig gehad. En nog 13 maanden garantie te gaan dus we zitten safe...
Comment
-
vanmeenen heeft voor mij lpg in m'n mobilhome gelegd had om op te koken, ze zijn idd heel correct, geen klagen van
ik wist niet dat er een filter inzat als motorbrandstof, in m'n camper zat een filter om het grafiet dat is bijgevoegd bij de lpg om te smeren uit de pitten te houden
het werkt veronderstel ik net als een naftfilter ?
@ magnum : uit kurieuziteit...om welke 2 liter turbo gaat het ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik wist niet dat er een filter inzat als motorbrandstof, in m'n camper zat een filter om het grafiet dat is bijgevoegd bij de lpg om te smeren uit de pitten te houden
het werkt veronderstel ik net als een naftfilter ?
maar jij hebt toch ook een bigas dan moet je dat toch ook hebben?
Comment
-
ik wist helemaal niet dat ik dat had, voor mij is het nieuw, maar ik heb de installatie nog helamaal niet zo goed bekeken of uitleg gevraagd, en het zou kunnen dat die oude installaties dat ook hadden zitten
ik hoop alleszins dat het niet het grafiet uit het lpg haalt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboik wist helemaal niet dat ik dat had, voor mij is het nieuw, maar ik heb de installatie nog helamaal niet zo goed bekeken of uitleg gevraagd, en het zou kunnen dat die oude installaties dat ook hadden zitten
ik hoop alleszins dat het niet het grafiet uit het lpg haalt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusKan iemand me een indicatie qua prijs geven wanneer ik een standaard LPG-installatie zou laten uitvoeren aan een 16-klepper 1300 cc?
Heb naar de LPG-dokter een paar dagen geleden gemaild maar krijg tot nu toe geen antwoord.
Grtz
De verschillen zijn vaak merkgebonden maar ook afhankelijk van de garantietermijn na plaatsing. Ik zou er sowieso een 2000-2500 voor vrijmaken, dan kom je er zéker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaTgoh, ik heb naar verschillende bedrijven in de buurt rondgebeld en de prijzen varieerden tussen 1900-2500 euro voor een gewone installatie, op mijn 1.6
De verschillen zijn vaak merkgebonden maar ook afhankelijk van de garantietermijn na plaatsing. Ik zou er sowieso een 2000-2500 voor vrijmaken, dan kom je er zéker!
Comment
-
Ik heb op m'n certificaat gevonden dat de betreffende motorcode de volgende is: FYDB (ford)
Weten jullie hier iets mee?
Via die code ben ik aan deze lijst gekomen: http://web2.domaincheck.co.uk/~ad2299/admin/upload_files/1120752656
Blijkbaar een lijst waar die lpg installateur garantie op geeft, de enige focus precies. Voor mij geeft dit natuurlijk een goeie indruk!
Comment
Comment