Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben eens gaan informeren naast mijn "toekomstige deur" te zulte.
"AUTO - TECHNO".
Verkoopt geen vloeibare injectie omdat dat "voorbijgestreefd" zou zijn?!
Hijzelf zweert bij Prins VSI dat zogezegd alle voordelen van vloeibare injectie ook zou hebben. Hij levert ook BIGAS maar installeert dat niet graag.
Het is mogelijk dat de LPG-pomp niet van Roodstop zelf is, ze staat namelijk niet bij de benzinepompen en is zo'n 20 jaar oud met een analoog tellerwerk terwijl de benzinepompen door Roodstop onlangs vernieuwd zijn.
Maar er is alleszins LPG, al sinds jaar en dag, ik woon er naast.
Carrosserie D'hoore Kortrijksesteenweg 188 te 9830 Sint-Martens-Latem
Bedoel je dit station? Zo ja, enig idee van de LPG-prijs zodat ik het kan toevoegen aan de databank?
Het is mogelijk dat de LPG-pomp niet van Roodstop zelf is, ze staat namelijk niet bij de benzinepompen en is zo'n 20 jaar oud met een analoog tellerwerk terwijl de benzinepompen door Roodstop onlangs vernieuwd zijn.
Maar er is alleszins LPG, al sinds jaar en dag, ik woon er naast.
Kan je er dan met bancontact betalen s'nachts?
@ Bobo: Wanneer ik aan de kanten van Antwerpen zit dan paseer ik daar wel, maar vraag me geen banen in die streek te kennen.
OPMERKING:
Indien de klant de LPG-installatie laat plaatsen door een Belgisch installateur of een buitenlands installateur, moet hij er zich van vergewissen dat de installateur een BELGISCH erkenningsnummer heeft. Indien dit niet het geval is, zal het keuringscentrum deze installatie afkeuren en zal dit voertuig een verbod tot verkeer ontvangen.
Als onafhankelijk platform draagt GOCA Vlaanderen bij tot netwerkvorming, expertise-ontwikkeling,gegevensuitwisseling en opleiding voor de autokeuring- en rijbewijssector.
Wat moet je dan als je een voertuig importeert uit bijv. Nederland of Duitsland dat al voorzien is van een lpg-installatie (dus geplaatst in het land van herkomst en niet door een installateur met Belgisch erkenningsnummer)?
Ik lees hier op de site van Goca het volgende:
...
Wat moet je dan als je een voertuig importeert uit bijv. Nederland of Duitsland dat al voorzien is van een lpg-installatie (dus geplaatst in het land van herkomst en niet door een installateur met Belgisch erkenningsnummer)?
Je moet bij een Belgisch installateur een attest laten opmaken, da's eigenlijk niets anders dan een volledige lijst van elk onderdeel met type, serienummers en keurmerk van de installatie.
Daarmee kan je dan naar de technische keuring.
Comment